mandag 3. januar 2011

Back to reality...

Nå er det slutt på ferien og late dager i joggebukse, og uhorvelige mengder med kalorier, karbohydrater og gud-vet-hva... Det er bare å brette opp ermene og ta fatt på hverdagen igjen. Det skal egentlig bli godt, jeg blir plukk råtten av å gå hjemme i så mange dager... Ute er det mørkt og trist, all energi og futt har forsvunnet som dugg for solen. Men heldigvis, nå går det mot etterlengtede...

Mørketiden er slett ingen spøk, men nå er den snart over...
Om 3 uker titter solen frem igjen, det gledes.... 


5 kommentarer :

Randi sa...

Herlige dager...håper for min del det holder seg hvitt...men IKKE mere snø :-)
Var ute og gikk i dyp snøen med hunden i dag...og du snakker....for en trim!! 200 meter og vi var kaputt.:-) Fikk tatt noen ok bilder...

Kos deg der oppe i nord...her er det straks klart for en etterlengtet Zumba time

Godt Isolert/Victoria sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaa, lysere dager blir bra! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg er så imponert over dere som bor der i mørket... *blæh* Jeg liker mørket om kvelden. ;)

Nydelig bilde! ♥
Jeg tømmer kjøleskapet for snop jeg nå. Det må jo ikke bli dårlig...? *fnise*

Jennys fire vegger sa...

Hihi, kjenner meg igjen. :o) Deilig å få kommet i gang med hverdagen igjen, ja. :o) Og lysere tider ønskes veldig velkommen her også. Det skal bli godt!

Et nydelig bilde du viser og et koslig sitat/dikt.

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Har en drøm... sa...

Hei hei..
Jepp bildet er på lerret og måler 50X50, og er nesten gratis, hihi;))
Jeg bare MÅTTE (selv med kjøpestopp, hihi)

Klem Line