lørdag 29. januar 2011

AWARD...

Denne uke fikk jeg en award av skjønneste Vibeke. Tusen takk, vennen - setter veldig pris på det (og deg..:))
Det fulgte med noen spørsmål som det ofte gjør, og her er mine svar:


Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
"Ja, alt er her," sa Donald. "Alle kvitteringen og tonnevis med postkort."
Fra boken Spøkelsene på Slottet med Donald og Mikke.

Hva var det siste du så på TV?
Solsidan på TV2 - festlig! :)

Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Lille-Gull som snorker og tørketrommelen.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Var ute på jobb idag og målte opp materialer for en kunde. Utover det har den siste uka vært inne-uke med sykt barn.
Har et håp om å komme meg ut i morgen:)

Hva har du på deg nå?
Den styggeste grå joggebuksa du kan forestille deg, og en sliten Byggmakker genser som bærer preg av at jeg maler mye. Den kan også avsløre at jeg maler med hvitt, hvitt og atter hvitt;) Om jeg føler meg fresh?? NIKS...

Hva var den siste filmen du så?
"The Blind Side" etter anbefaling fra Vibeke - og jeg kan definitvt anbefale den videre!

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Egentlig ikke, det er godt og trygt å bo i Norge selvom de som styrer landet vårt ikke alltid er helt i vater...

Jeg velger denne gangen å ikke definere noen å sende den videre til, da jeg syns det er utrolig vanskelig å velge ut noen blant alle de flotte bloggene jeg følger. Men om du suser forbi og har lyst til å plukke den med deg, så gjør gjerne det:)


1 kommentar :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg hater å sende videre ;P


FIN skrift ♥