lørdag 1. januar 2011

2010 i bilder...

Nok et år er tilbakelagt, det første HELE året for Tyrifryd sin del. 2010 har vært et innholdsrikt, men ganske så utfordrende år for meg... Her kommer et sammendrag av hva som har skjedd på BLOGGEN i 2010. Tusen takk til alle som har fulgt meg og inspirert meg igjennom hele dette året, jeg gleder meg til å blogge 2011 sammen med dere!! Håper dere alle har hatt en sprudlende nyttårsfeiring, og en fin start på det nye året!!


















JULI
























9 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Sååååå fint innlegg! :)))

Men hvordan får du til bilder og tekst sånn? det vil jeg OGSÅ kunne! :D *ler*

Takk for hjelp - bloggen er pusset opp og jeg i morgen kommer ny header. Hvis jeg får til noe fint. ;)

*kleeeeeem*

Husfruen of Hilltop House sa...

Dere har hatt et innholdsrikt år, ser det ut til. Det har vært morsomt å følge deg. Ha et riktig fint 2011! :-)

Hansen- Lind sa...

Kjempekoslig innlegg :)
Håper dette nye året blir innholdsrikt og fint for dere.
Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Så kjempefint innlegg, Monica! Som Vibeke, vil jeg også kunne det der altså. Og jeg også vil ha 2-kolonners blogg... Jeg er skikkelig elendig på HTML, men kanskje jeg må prøve å finne ut av det der nå....

KLEM

Har en drøm... sa...

Sååå nydelig innlegg ♥ Elsker bildene dine... og vakker skrift og, rett og slett lekkert:)
Og så mye dere har opplevd i 2010, på godt og vondt! Nytt hus og nytt sted, kjempe spennende;)

Gleder meg masse til og følge bloggen din videre i 2011!

Og et lite ønske fra meg på tampen her... Kunne du skrevet opp (eller tatt nærbilde av) den søte oppsriften på kjøkkenbenkenden din? Jeg klarer ikke tyde alt som står;) Har sett den et annet sted før og den er jo bare herlig;) Hvor er den kjøpt?

Nyt søndagen!

Klem Line

Karma sa...

Utrolig mange fine bilder du viser. Mye jeg ikke hadde sett siden jeg kom inn i bloggeverden først i august... Gleder meg til å følge deg i mange år fremover!

Klem Kaja :)

Har en drøm... sa...

Hei igjen Monica;)
Ja, jeg mener den Du er... oppskriften;))
Vet ikke om poseholderen fra Green Gate er å få kjøpt, men jeg kan høre med Susi... Den er kjempefin ♥

Klem Line

mammaLise sa...

For en flott oppsummering :)
Mange koselige bilder!!
Er det lov å spørre hvor du har kjøpt den wallstickersen som henger på kjøkkenveggen din? Den var så søt :)

Godt nytt år!

Frøken H sa...

For en fin oppsummering av 2010, nydelige bilder du viser! :) Gleder meg til masse mer inspirasjon fra deg i 2011! :)

klem Frøken H