fredag 31. desember 2010

Takk for det gamle...

Det blir ikke noe "året som gikk" innlegg fra meg, da jeg har brukt opp tiden jeg hadde til rådighet, til å tukle med bloggen min. MEN...jeg vil TAKKE så mye for 2010 til alle som har vært innom Tyrifryd, alle som har lagt seg til som følgere både her og på Facebook, og alle de søte kommentarene dere har lagt igjen hos meg. Og ikke minst til alle bloggere som har gitt meg masse inspirasjon igjennom 2010. Jeg GLEDER meg til å følge dere alle i 2011!


Vi blogges neste år;)

7 kommentarer :

Hansen- Lind sa...

Ønsker deg & dine et riktig godt nyttår. Så ser jeg frem til å følge bloggen din videre i 2011 :D
Ha ei riktig så fiiin feiring!

Klem

mammaLise sa...

Godt nytt år til deg og dine.
Gleder meg til å følge deg i 2011

Jennys fire vegger sa...

Kjenner meg igjen med den tuklingen, ja! :o)

•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.Godt Nytt År•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•


Klem Jenny

Sìv`s verden sa...

Godt Nytt År!:)

Christine C sa...

Riktig godt nytt år til deg!
Gleder meg til å følge deg videre i 2011 :-)) Klem, Christine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gost nytt år, snuppa mi. Håper 2011 bringer flere besøk ♥ ♥ ♥

Elin med Draumesidene sa...

Hei kjære du! Tenk; no er 2011 i gang! :) Eg vil takke deg for alle smil og gode ord i året som gjekk! Det har varma ein stad djupt i hjertet mitt! Det blir ein pause frå Draumesidene mine, men eg håper å vere tilbake sånn heilt plutseleg ;)

Ynskjer deg og dine flotte månedar framover!

Største klemmen
frå Elin!