lørdag 18. desember 2010

Svibel-utfordring!!

Svibler er obligatorisk for meg i julen. 
Og såvidt jeg har lest rundt i blogglandia er det mange som har en forkjærlighet til disse herlighetene. Nå vil jeg utfordre alle der ute til å vise hva dere setter sviblene deres i! 
Er DU med?


Jeg har satt mine svibler i syltetøyglass, Green Gate kopper, og nå sist; 
en gammel paiform kjøpt på loppis i fjor sommer. (Jaah, så kom den til nytte den også;)


 Det er jo så mange kreative sjeler der ute;
Tar du utfordringen??


Så bra!! 
Legg igjen link i Mister Linky til innlegget ditt under her,
så viser jeg alle i et samleinnlegg når det nærmer seg den store dagen vi alle venter på:)
Og send gjerne utfordringen videre:)


Gjenskinnet som kan skimtes i vinduet er juletreet som Lille-Gull og jeg har pyntet og tent i dag..
Det skal dere få se mer av i morgen, på selveste siste søndag i advent...
Her nytes Kurt Nilsen og KORK, før det blir julebord litt senere i kveld:)

Ha en finfin lørdag alle sammen!

13 kommentarer :

mammaLise sa...

Mine svibler kommer i et innlegg 21. desember ;)
Da er du velkommen inn i min blogg for å titte.

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Skal ikke se bort fra at jeg hiver meg på denne utfordringen! Så mange fine svibelsammensetninger du har :)

Ha en flott 3. adventsdag i morgen!
Klem!

Spilloppa sa...

Så fine bilder av svibelsammensetningene :) Jeg kan desverre ikke ha de fine blomstene i hus på grunn av allergi, kjedelig :(
Ha en fortsatt fin førjulstid, klem :)

Har en drøm... sa...

Nydelige bilder:)
Jeg kan desverre ikke slenge meg på, jeg tåler rett og slett ikke lukten av de, får en dundrende hodepine, argh...

Men flotte er de, og det blir spennende og se alle de fine bidragene du får ♥

Fortsatt god helg:)

Klem Line

Miss Mette sa...

Nydelig og kreativt :) sviblene mine er ennå ikke tatt opp av kjelleren, men snart... Skal legge inn en link da :) til så lenge gleder jeg meg å se flere flotte måter å sette dem i. Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid, klem fra Mette

I`Døsset sa...

Gøy utfordring du gir, blir veldig gjerne med på dette.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg blir med, må bere få laga eit eige svibel innlegg først☺ Har vel visst dei i andre innlegg før...

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

I'm in. I morgen... Nå skal jeg pleie fyllesyken på ssofaen. Får ikke sympati av meg selv engang. ;P

Camillas romantiske hjem sa...

Jeg gjør som deg, setter svibler i kopper, glass, telyslykter og i kasser. Dekorative er de nesten uansett!Klem Camilla

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fekk eg det til?????

Vibeke / Mammas Hus sa...

Da er jeg med ;)

Line sa...

Jeg slanger meg med, med trolig den enkleste varianten! Men "det enkle er ofte det beste" heter det vel ;)

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja da var jeg med:)
klem klem