lørdag 4. desember 2010

Siste nytt og avisreportasje...

Jeg har vært et par dager i Harstad i jobbsammenheng. 
Det er ikke ofte jeg er i "storbyen", så shopping er et must på slike turer. 
Med stramt skjema klarte jeg å skvise inn noen minutter til de butikkene jeg anså som livsnødvendige å stikke innom, blant annet Tante Thea, Hjerterom by Inko og Lykke & Lukas.


2 Green Gate kopper ble mine. Det har jeg ønsker meg lenge. Riktignok ikke med dette mønsteret, men nå har "alle" prikkete eller blomstrete, så da kan jeg likegodt være kjerringa mot strømmen;)
Åsså passet de jo perfekt til Tildaboksen med pepperkaker i. 


Dette etasjestativet fra Ib Laursen fant jeg på Tante Thea. 
Det fulgte ikke med tallerkner, jeg har satt inn noen gamle jeg hadde i skapet.


Herlige muffinsformer fra Hjerterom. 
Jeg så vel ikke for meg å pynte med pasteller til jul, men disse var bare så skjønne....Ikke sant?


Og endelig har jeg fått tak i bomullsbåndet jeg har vært på jakt etter en stund. 
Heldig som jeg var fikk jeg med snella på kjøpet. 
(Jah, så hører det med til historien at jeg kjøpte ca 9 meter mer enn jeg trengte bare for å få den med...hihi) 


Sandkakeformene er mammas gamle, de er så dekorative og jeg er veldig glad i dem.


Litt nytt til "lampa" ble det også, en kråkesølvkule fra Green Gate og et hjerte med teksten "Bonheur". 



Jeg har lenge vært litt uenig med meg selv om hva jeg syns om disse rådyrene, men nå er det gjort; 
Jeg har latt meg påvirke av andre bloggere, og har gått i anskaffelse av et lite og et stort. 
De er jo kjempekoselige å pynte med:)


I går ettermiddag ringe de meg fra lokalavisen og ville gjerne skrive om bloggen min i tirsdagens tema:bolig bilag. Jeg er jo ikke så vanskelig å overtale, så om ca to timer komme de hit for å ta litt bilder. Det blir kjempespennende...tror jeg...:P

Jeg skal fortelle dere senere i kveld hvordan det gikk, og da skal dere
også få se en kiste jeg har pusset opp på morgenen idag. 
So long!

7 kommentarer :

Benedicte sa...

Nydelig du har pynta:))

Jeg må si jeg hadde fått panikk hvis noen skulle komme dagen etter å ta bilder, hehe. Hver gang jeg har hatt avisen på besøk, så stresser jeg i dagesvis!

Lykke til med bildene, hvilken avis er det..kan sikkert fås kjøpt her i Tromsø..?

Klem
Benedicte

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse fine ting du har kjøpt deg!☺

Kjempespennande med avisa på besøk☺ Er det Harstad Tidene?

Kos deg☺

Klem M♥

Anonym sa...

Heia. trur d e min skyld at avisa e kommet hjem til deg. Æ sendt ett forslag t avisa om at de burde skrive om bloggen din og huset dokkers. Ser ut som om de har tatt d på alvor. Glede mæ t å læs det :)
Hilsen fast leser fra Stokmarknes.

Sìv`s verden sa...

Så mye fint du har kjøpt:)
Spennende med avisrepotasje da:)

Ha en fortsatt fin lørdag.

Klem

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei Anonym!
Nå ble jeg veldig nyskjerrig på hvem du er?! ;)
De har nettopp reist igjen, og de sa de hadde fått et tips om at vi hadde pusset opp huset.
Jeg syns dette var veldig morro, så takk skal du ha:)

Ha en fin helg!
Og send meg gjerne en mail om du har lyst til å fortelle meg hvem du er;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Så fine ting du har kjøpt!! :) Grattis med å ha fått tak i båndet. 9 meter for mye. Så trist da. Tenk på meg som har 15 englevinger mer enn planlagt... *ler*

Frøken H sa...

Så masse nydelige ting du har kjøpt deg! :) Kjempe fint pyntet hos deg nå! Spennende med avisrepotasje da. Regner med at vi som bor langt unna, får en liten titt her inne på bloggen! ;)

Ha en fin lørdagskveld!

klem Frøken H