onsdag 22. desember 2010

Så sætt vi øss å kvile....

...og puste på ei stund...
Jeg hadde ingen som helst planer om å vaske noe mer til jul, annet enn å dra over gulvene i morgen.. Da jeg kom hjem fra jobb idag, følte jeg at de mikroskopiske hybelkaninene hadde invadert heimen, så det som skulle være en kjapp runde med støvsugeren utartet seg plutselig til noen timers husvask.

 
Nå sitter jeg godt plantet i sofaen med denne utsikten, 
og jeg har slettes ikke tenkt å bevege meg herfra på en stund;)


Jeg har tross alt en date med Stillheten, Roen og siste nummer av BoligDrøm;)


Roen har senket seg over vårt hjem, og julestemningen er på tur tilbake til meg....
Det gledes...

13 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEFINT juletre!!☺
Flink du har vore☺
Masse heimelaga julepynt ser eg☺
Nyt utsikta og kos deg med bladet☺

Klem M♥

Home No.1 sa...

God Julekram Annica.

siren sa...

Så nydelig juletreet ditt var, skikkelig stemningsfullt og vakkert pyntet! Jeg ønsker deg ei riktig god jul! Stor juleklem i fra meg! :)

Helena sa...

Det ene tar det andre :) Synes du hadde det veldig fint, er lekkert med en lykt ved treet.
Nyt stillheten.

God jul

tante fiolett sa...

Så lekker utsikt da du, hadde blitt sittende i sofaen der en stund jeg også;) Flott juletre!!
Ønsker deg og dine en riktig gledelig jul!!
Juleklemmer fra Jeanette

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flott utsikt er det også ;)

Her er treet på plass, i morgen er det siste runde med støvklut og mannen vasker gulvet før vi legger oss. :)

Miss Mette sa...

Så koselig utsikt du har, juletreet var kjempefint pyntet ♥ og det hørtes ut som en koselig date ;) Koselig å følge deg og bloggen din, alltid så fine innlegg :) Ønsker deg en riktig god jul og kos deg masse. Stor klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Ååå, elsker julebildene dine!
Juletreet var nydelig;)

Ønsker deg og dine en riktig God Jul - nyt dagene og kos dere ♥

Klem Line

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..sitt og kose deg du..vel fortjent:)
Har boligdrøm kommet med nytt nummer..det har jeg ikke fått med meg..må ut og se etter..
Ha en riktig kos og fredfull jul til deg og dine...
Stor juleklem fra meg...

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig juletre... !
Vil få ønske deg og dine en riktig God Jul.

Juleklem fra Kari

Bjørkely sa...

hei hei!
For noen flotte bilder! Likte de grå julehjertene!
Ville bare ønske deg en GOD JUL! :)

Hansen- Lind sa...

Juletreet var helt nydelig :)
Håper dere koser dere masse i jula.

Juleklem

Godt Isolert/Victoria sa...

NYDELIG utsikt da! :)