onsdag 15. desember 2010

Jule-giveaway!!

I helgen fikk jeg en hyggelig mail fra RAMSIGN som lurte på om jeg ville gi bort
et valgfritt emaljeskilt i en giveaway på bloggen min. Klart jeg vil!!
Ramsign er et lite dansk firma som har spesialisert seg på å fremstille og selge 
lekre klassiske emaljeskilter basert på orginaldesign og teknikk. 
Ta en titt på nettsiden deres HER!


Du kan altså velge fritt blant Ramsigns skilter, det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under dette innlegget, så er du med i trekningen. Jeg trekker vinneren fredag 17.desember klokka 21:00 :) 
 
Sleng deg med, og LYKKE TIL!!

49 kommentarer :

Frøken H sa...

Såklart jeg vil være med på dette! :) Kjempe fine skilt! :)

Tvi tvi! ;)

klem Frøken H

Skogland sa...

Da får jeg prøve lykken her hos deg jeg da.. ;)

Ha en fin kveld, kjære du :)
klem

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

blir med.. spennende....

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg skal gi det bort i gave om jeg vinner! ♥V♥

KATE ♥ sa...

Å nå klarte jeg det likevel:)
Dette har jeg lyst å bli med på!
Mvh Kate

Jannes lille sted sa...

Å ja, jeg er såklart med! Sikler så på et skilt som de har!

Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

irene sa...

Så klart jeg vil være med på dette:) Spennende!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Da prøver jeg lykken her hos deg da:)
klemklem

Mie sa...

Hiver meg med, de har jo så fine skilt, spesielt de med søte små røde hjerter på :) *♥*

Hilde sa...

Jepp, jeg er med! Ha en fin kveld! :-)

Besta sa...

Jeg er med:)
klem fra marilyn

Ida Johansen sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen i den flotte give away'en ;)
Klem fra Ida! :-)

Littshabby littslitt og baremitt. blogspot.com/ sa...

Hei Skjønne deg! Er bare innom for å si tusen takk for en veldig fin kommentar på bloggen min. Det betydde enormt mye for meg! Ønsker deg en riktig god jul og et fredlig godt nyttår! Vi blogges! ; )
Stor juleklem fra Cecilie

I`Døsset sa...

Ikke vanskelig og be, jeg blir veldig gjerne med i trekningen din. Lekre skilt.

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg vil være med!!

Fjellrosa sa...

Disse hadde passet fint.Ønsker meg!!

siren sa...

Ja nå slenger jeg meg med, har prøvd x antall ganger før, men gir ikke opp og prøver igjen! Disse skiltene er jo så fantastisk flotte!

Håper du har det bra i disse hektiske førjulstider, klemz :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Ja, jeg vil gjerne være med i trekningen om disse flotte skiltene! :)

Klem

I en Eske sa...

Jeg blir gjerne med=)

Fra huset i svingen sa...

Må prøve lykken her hos deg også, for disse skiltene er så fantastisk fine :-D

Klem Karianne

Bekka sa...

Jeg vil veldig gjerne være med, de skiltene er helt nydelige!
Klem fra Bekka

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg er med☺
Lykke til til meg!☺

Klem M♥

designhund sa...

Hei!
Jeg vil gjerne være med i trekningen av de tøffe skiltene!
Tone

Hilde sa...

Jeg er gjerne med! :-)

mammaLise sa...

Slenger meg med. Skilt har man alltid brukt for ;)

Anonym sa...

Hei. Nydelige skilt:)Jeg er gjerne med.
Mvh Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Kari-Anne sa...

Jeg vil gjerne være med :) ønsker meg veldig et sånt skilt! Ha en koselig førjulstid:-)

Bente sa...

Jeg er gjerne med, nydelige skilt:o)
Ha en fin dag!

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Jeg er gjerne med! Herlige skilt :)

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Ble helt forelska i de fine skilta jeg.sååå utrolig nydelig :O) Hilsen Hege
(hegesmaleverksted@c2i.net)

Villa von Krogh sa...

Jeg vil være med!!! Ønsker meg et husnummerskilt med 54 på jeg. :) Tvitvi!

Ha en fin kveld videre da... Klemmer Anine

Cathrin sa...

Oi, trodde jeg hadde mld meg på give awayen din, men det hadde jeg visst glemt i alt julestresset. Sånn flaks for meg at du laget et minne-på-innlegg. De skiltene er jo bare helt nydelige, så jeg krysser fingrer og tær.
Ønsker deg en fortsatt flott advent!
-Cathrin-

Landlige Hjem sa...

Så lekre!!♥
Klabert jeg er med ;))
Nyt førjulsdagene, nå går det fort ,))
Juleklem og en riktig GOD JUL ønskes fra meg,
Anki

Grip dagen sa...

Å ja! Jeg vil gjerne bli med i trekningen!!!!

Det er så fin og nostalgisk stil over disse emaljeskiltene. Lekre er de!

Jeg krysser fingrene.
Klem Marit

Jannemor sa...

Denne MÅ eg berre vera med på !
Ønsker oss så veldig eit dørskilt til huset :))

God jul !!

Mvh
Jannemor

Lindaskrypin sa...

Oj, vilka läckra skyltar! Jag vill gärna vara med och tävla!!

Linemor sa...

Nydelige skilt, ønsker meg veldig et slikt :)
Så jeg vil gjerne være med på give-away'n din :)
God Jul forresten!

Anonym sa...

æ vil være med :)

metterokenes@gmail.com

Anonym sa...

Fine skilt!
Har veeeldig lyst på!

Ha en fin førjulstid!
Hilsen
unnberit@hotmail.com

Martilie sa...

Ja takk - jeg deltar gjerne!

God førjulstid :)

Klem fra Tove

Millemilla sa...

Jeg er med så klart!!

Trine - Franske drømmer sa...

Så moro!
Jeg er med, og håper på vinnerlykke ;)

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..
Jeg har faktisk ikke vært på siden din før, jeg hoppet videre til deg fra en annen blogg.
Føler meg litt dum som legger igjen en kommentar her i siste liten men jeg digger de skiltene så mye at jeg bare måtte.

Jeg ønsker meg veldig et slik skilt...en dag hehe!!!
Hadde blitt perfekt ved inngangspartiet.

Ønsker deg en kjempefin Fredag og helg.
KLemmer

Marit sa...

Prøver lykken jeg også.
Ha en fin helg.

Nina sa...

Hei!

Regn med meg :) *ønsker meg skilt!!!*

God helg :)

klem fra Nina

Størhuset sa...

Flotte skilt, håper jeg har vinnerlykke:) god helg til deg:)

Fossestua sa...

Oj!! Hiver meg med i siste liten!!!! De er så nydelige de skiltene!Skikkelig nostalgiske :) Har så lyst på et Highlander-skilt som det skulle stått "Fossestua" på. Tenker det hadde blitt flott til det gamle huset vårt fra 1906 :) Krysser fingrene og håper på litt vinnerlykke!!! Tvi tvi :)
Klem fra Lise

Mette sa...

Min nest siste dag i tredveåra bringer sikkert lykke:)
Jeg melder meg på, og krysser fingre og tær...

Anonym sa...

ME! ME! ME! Meeee!


jeg vil gjerne være med i trekkning! :)

Mirela :)

God helg!