fredag 24. desember 2010

Julaften 2010...

Så har den store dagen endelig kommet, 
og alle hjerter gleder seg...;)
Barna la alle pakkene under treet igår kveld før de la seg,
og nå går de bare og tripper og venter på at det skal bli kveld...:)
Jeg føler med dem, jeg husker jo selv hvor lang denne dagen kunne være,
og jeg var så spent på pakkene at jeg nesten var syk...:)


Jeg har kommet til den konklusjonen at julestemningen ikke blir den samme
uten mamma som suller og steller (og stresser litt) rundt meg...
Det er rart med det, akkurat der blir jeg nok aldri voksen;)
Jeg savner dere...♥


Med disse bildene av julegavene til meg selv, fra meg selv, vil jeg ønske dere alle en riktig 
  GOD JUL


Juleklem fra meg til dere...

4 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Masse masse GOD JUL til deg og dine☺☺♥

Juleklem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Goooood jul, vennen min ♥

Fiiiine julegaver - I love!

Nå er det Askepott - endelig skal jeg se i år!

Kos dere masse i dag ♥

*klemmemassepå*

Hansen- Lind sa...

Ønsker deg & dine ei riktig god jul :)
Nyt dagene masse :)
Klem

Jennys fire vegger sa...

Oj, oj, lekre gaver til deg selv. De hadde jeg blitt glad for også! :o)

God romjul!
Klem Jenny