lørdag 4. desember 2010

Intervjurapport og kiste FØR & ETTER...

Jeg lovet i forrige innlegg å fortelle dere hvordan det gikk når avisen var på besøk.
Jeg tror det gikk bra, og jeg er spent på å se bildene og korrekturen. 
Jeg har bedt om å få PDF av reportasjen, som jeg kommer til å legge ut i bloggen etterhvert:)

For en ukes tid siden kjøpte jeg en kiste på Gjenbruket.
Eller det vil si; jeg ble tvunget til å kjøpe den ;P 
(For jeg er vanskelig å overtale i slike situasjoner......not...) 

Her ser dere hvordan den så ut FØR:


Den siste tiden har jeg begynt å bruke mer farger, alt må ikke være hvitt, 
men jeg holder meg til beigetoner og en og annen pastell...denne fargen fenget meg virkelig ikke. 
Så da ble den noe så kreativt som;


HVIT.......:)
Jeg har satt den i spisestuen, så får Husbonden ha en egen kiste til Cognac'en sin. 
Han ble henrykt over forslaget - endelig noe som var tiltenkt HAN! ;) 

Min tanke var igrunnen mer i retning av å få frigjort det skapet som brukes til barskap i dag, 
så jeg får et sted å sette kopper og kar som plutselig kommer slengende over dørstokken;)


Lille-Gull har fått være med å bestemme hva kisten skulle dekoreres med, 
og valget falt på Keep Calm-kronen.
Kista har ikke noe nøkkelhull, men vi slo i en spiker og festet en gammel nøkkel der alikevel.


(Håpløst å få tatt gode bilder i dette mørket, men det blir jo ikke lyst før i februar, så det gidder jeg IKKE å vente på...;P)
Nå skal jeg stupe ned i potetgullposen og kose meg med blogger frem til Husbonden kommer hjem fra jobb. Da blir det vel en god matbit og en klunk med vin:)
Kos dere på denne adventslørdagen alle sammen

8 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Så flott kista ble! :) Du er flink og effektiv. Nå må jeg komme i gang med maling av stoler, kiste og loftstue... Dagene går alt for fort altså. I tillegg er det jo mørkt hele tiden og det gjør meg rimelig lite interessert i å gjøre noe som helst. Er det for tidlig å glede seg til våren? hihi

Har en drøm... sa...

Så flott den ble!
Helt utrolig hva man kan gjøre med litt hvitmaling:)
Kjempefint med kronen og nøkkelen og... kjempefiiiin ♥ Og jeg elsker fortsatt den herlige duken din... Skal komme meg til IKEA og få kjøpt noe rutete stoff jeg assa:)

Ha en fortsatt herlig helg!

Klem line

ide-puffen sa...

Vi gir litt og så tar vi litt. Smart sted å ha barskap. Å så fikk du mer plass. Nydelig med kronen og nøkkelen på.
Have fun

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefin! :) Og så smart du er som skjulte det som gave til gubbis. :))))


PS: Vi vil heller ikke vente til februar ;)

*klemmemassepå*

Frøken H sa...

Så fin kisten ble! :) Du er utrolig flink til å pusse opp ting!

Så godt å høre at reportasjen kommer på bloggen også, gleder meg til å se og lese den! :)

klem Frøken H

Mie sa...

Så smart å bruke kisten til å oppbevare cognac da :) og stilig med krone & nøkkel på. *♥*

Alfasinteriør sa...

Nydelig. Lur ide å bruke den til å oppbevare drikke..
Klem Alfa

Hansen- Lind sa...

Kjempefin kiste :) Tror nok noe slikt blir gjort med ei grønn kiste vi har her i huset :)

Ha en fin 2.søndag i advent :)
Klem