torsdag 23. desember 2010

Flotte svibler i lange baner...

Tidligere denne uken hadde jeg en svibel-utfordring på bloggen min.
9 flotte bloggere har lagt igjen et bidrag, og som tidligere antatt; 
Sååååå mange kreative ideer og dekorasjoner!
Jeg har valgt ut 1-2 bilder fra hvert bidrag, (for at ikke innlegget skal bli altfor langt)
Besøk jentenes blogger for å se flere flotte bilder;)

I'Døsset har satt sine svibler i hvite stetteglass, og dekorert med mose og gåsunger. 
Delikat og lekkert...


Marny Alice har brukt en herlig kammerstake, og de søteste vaser... 
Legg merke til det flotte geviret og de skjønne pompongene hun har laget selv.



Vibeke har brukt telysestaker, en flott stormlykt og en Green Gate kopp. Me love!!


 Line har plantet hvite svibler i sinkpotter fra Jula, og som hun sier selv; det enkle er ofte det beste. Kjempefint!


ElinAnitas har som alltid tatt lekre bilder av sine kreativiteter...se og nyt!


Lise har satt 3 svibler i en glassvase, råstilig!


Feien & Fjong har plantet sine i to kopper som står fremme til pynt hele året, 
og i et Norgesglass med vann.


Frøken H har laget de flotteste dekorasjoner i sinkfat, trekasser og suppeterriner.
Nydelig!


 Og sist, men ikke minst; her er Hildes flotte bidrag. Stilige og fargerik stilleben på sølvfat.


Jeg er imponert!! Tusen takk til alle som ville være med på min lille utfordring!

Nå er det straks grevinnen og hovmesteren her i huset;))
Regner med at det gjør seg gjeldende i mange hjem der ute!

4 kommentarer :

mammaLise sa...

Mange gode tips til neste år :)

God jul!

Jennys fire vegger sa...

Så artig utfordring! :o) Mange flinke jenter der ute, ja!

Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul!
Klem Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

Masse fint! :)

Jeg har kjøpt tre slike vaser som Manry har - til middagsbordet i morgen. :D Fiiiiine!


Skikkelig rart hvordan ungene ikke FÅR sove i kveld. *fnise*

Kose dere MASSE i morgen ♥

*klemmepå*

I`Døsset sa...

Artig utfordring du hadde, mange gode ideer og ta med seg. Ønsker deg ei riktig god jul.