mandag 27. desember 2010

Flotte julegaver og romjulskos...

Julen 2010 har hittil vært veldig fin og koselig
Barna til Husbonden har reist igjen idag, Lille-Gull er på overnatting hos Mor,
og husbonden på jobb så nå ble det veeeeeldig stille hos meg.
Det positive er at jeg får tid til å blogge litt, 
og ikke minst lese om hvordan dere har hatt det i julen;)


Denne flotte duken var årets julegave fra Svigermor. 
Jeg har sett at hun har holdt på å brodere på denne fra tid til annen det siste året, 
men jeg hadde aldri trodd at den var til oss. Jeg elsker den!!


Vi fikk endel gavekort i julegave, blant annet på Kremmerhuset, og disse har fått ben å gå på idag. 
Gavekort har en tendens til å begynne å brenne i lommeboka mi, 
så det gjelder å svi dem av ganske umiddelbart;) 
Og jeg har da slettes ikke problemer med å finne noe jeg liker på Kremmerhuset;) 


Dette flotte speilfatet er fra dere, Line og André;) 
Tusen takk!


Glasskrukken er kjøpt på loppemarked for noen år siden, og jeg har fylt den med sølvtøyet mitt. 
Det har ligget bortgjemt i en skuff i mange år. Det blir veldig sjelden brukt, og det er jo så fint at det fortjener å få stå fremme til pynt om ikke annet...


Den stilige klokken og veggskiltet er visst fra dere, Toni & Renate;) 


Tusen takk for gaven;)


Av mamma og pappa fikk vi penger til å kjøpe oss noe vi trenger. Jeg foreslo for Husbonden at vi skulle kjøpe oss et nytt gulvteppe under stuebordet, da det vi har er så slitt at det begynner å ligne på en møkkete mopp...:P Men der var det altså intet gehør. Han var kanskje ikke like glad som meg for alle interiørgavene, så da deler vi 50/50 og kjøper oss noe vi har lyst på hver for oss. 
En veldig grei deal, for da ble det nemlig en 3-lags skjellampe på meg, JIPPI!! 
Tusen takk for den, mamma og pappa...:)


Så kjære Husbond; Til bursdagen min ønsker jeg meg nytt gulvteppe;))

Nå blir det to-tre dager på jobb, før jeg tar ferie til neste år;)
Håper dere alle har en flott romjul og koser dere masse med de dere er glad i...

CARPE DIEM

8 kommentarer :

CHRISTINA sa...

Flotte ting du fant på kremmerhuset for gavekortene. Gavekort er fine gaver på en slik butikk!
Ha noen fine romsjulsdager.
Klem Christina

Har en drøm... sa...

Så masse fint du har kjøpt for gavekortene;)
Er så deilig og kunne shoppe litt etter jul, selv med tom lommebok - gavekort er genialt;)

Her har det og blitt litt tid til bloggen igjen, ungene er opptatte med alt de fikk til jul og huset er fullt av vener som flyr ut og inn, og da er mor fritatt for Monopol og Ludo, hihi

Her er det ingen som skal hverken på skolen eller jobb før til neste år, så vi har god tid til og kose oss ♥

I morgen blir det mest sannsynlig en shopperunde på mor, jeg har noen penger som brenner - ønsker meg en ny vinterjakke og er jeg heldig så finner jeg det på salg;)

Klem Line

PS: Nyyydelig duk svigermoren din har brodert;)

Frøken H sa...

For noen nydelige gaver dere har fått! :) Alltid morsomt med gavekort, da får man garantert noe man liker! Duken var jo bare helt nydelig da, heldig som har så snill svigermor!

Ha ei fin romjul! ♥

klem Frøken H

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempedeal! :))))

Flotte ting dere (du) har fått. Tenker Rune har ønsket seg dette alltid. *fnise*

*klemmepå*

Hansen- Lind sa...

Kjempeflotte gaver :) Å Kremmerhuset har da alltid noe man kunne tenkt seg ;)

Kos dere videre i jula. Og duken var nydelig, heldige dere.

Juleklem

Martilie sa...

Så skjønne ting og skjell-lampen er bare nyyydelig!

Nyt deilige romjulsdager! :)

Juleklem fra Tove

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine ting du/dåke har fått☺
Nyt romjula til det fulle☺

Klem M♥

Godt Isolert/Victoria sa...

NYDEELIG klokke! :) :) :)
Takk for kjempekoselig besøk i går! Det MÅ gjentas!