tirsdag 21. desember 2010

Er det for sent.....?

...å kjøpe seg ny adventsstake den 20.desember?? Konklusjon; NEPPE! :)
Dere begynner sikkert å bli mektig lei av å se bilder fra spisestuebordet mitt nå,
men denne lysestaken fra Miljøgården kunne bare ikke motstås.
I tillegg var den på halv pris, altså bortimot gratis;)


Den herlige voksbelagte linduken er kjøpt hos Strandlykke, og jeg er såre fornøyd,
både med duken og at jeg endelig fikk tak i den etter mange bomtreff hos flere
nettbutikker som viste seg å være tomme.


Strandlykke har vært så søte og lagt med en liten gave i pakken min, hvor de også har skrevet en koselig liten hilsen! Takk for gaven og ikke minst; god service!



Om dere leser dette;
GOD JUL til dere også


Når dette innlegget publiseres har jeg enda noen timer igjen på jobb,
før jeg skal hjem til våre 4 håpefulle og koooooose meg sammen med dem resten av kvelden.
Gjøremål på timeplanen?? INGEN!!
Du herlige førjulstid;)


Minner om svibel-utfordringen min som jeg har gående HER!
Har du svibler i potter eller dekorasjoner som du har lyst til å vise frem?
Legg igjen en link til innlegget ditt i Mister Linky helt nederst i innlegget mitt,
 så lager jeg et samleinnlegg på Lille-Julaften.
Har du ikke blogg, men har lyst til å være med?
Send meg gjerne bilder på MAIL så tar jeg de med i innlegget også;)

SO LONG SWEETIES!  

5 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Har da ikke noe å si hvilken dato du kjøper - den skal jo brukes neste år også! :)))

mammaLise sa...

Vet ikke helt hvordan jeg skulle gjøre som du sa, så legger link til innlegge om sviblene mine her jeg

http://eventyrfjellet.blogspot.com/2010/12/svibler.html

Mimmi sa...

Heisann:)

Er "bare" en liten runde rundt til de bloggene jeg følger for å ønske...

DEG OG DINE EN GOD JUL OG ETT GODT NYTT ÅR!!
Håper jula blir akkurat slik du ønsket den - og at det nye året er "snilt" mot deg!!!

Juleklem fra Grobu-Mimmi:)))

Landlige Hjem sa...

Hei du og takk for kos hilsen ,))
God Jul ;))

Nydelige bilder og for en lekker adventstake ...
finnes ingen dato for det ,))
Nyt av deilige dager kjære deg ,))
Juleklemmer sendes,
Anki

Har en drøm... sa...

Aldri feil med julepynt på salg;)
Kommer jo mange juler (heter det juler??) fremover... ♥ Og den var knallfin! Jeg har vunnet en adventsstake fra Lisbeth Dahl i give-away jeg, fikk den i dag, og gleder meg allerede til 1 advent 2011, hihi

Nyt dagene!

Juleklem;)