mandag 22. november 2010

Trekning av Giveaway......

Bedre sent enn aldri, er det ikke så?! :)
Denne giveaway'en skulle markere 1-årsdagen til bloggen min (som nå er 1,5...)
og har trukket ut i det lengste, men nå er altså trekningen foretatt og vinnerne klare:)

Jeg har som vanlig brukt random.org som ga meg disse tallene:


Og vinnerne er:

6-mnd'ers abonnement på Boligpluss:


♥♥♥

Gavepakke 1:


♥♥♥

Gavepakke 2:



 ♥♥♥ 

Gratulerer så mye til vinnerne!!
Send meg en mail så jeg får adressene deres:)


Tusen takk til alle 101 som har deltatt;)))

5 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer til vinnerene!

PS: Ikke en bitteliten trøstepremie til meg engang? Sikker? Helt sikker....? *fnise*

Marthe sa...

ååå, gratulerer til de heldige vinnerne! Jeg har vært flere ganger innom for å se om det var over 100;) Var 99 leeeenge,hehe:)
Gratulerer med 1,5 år!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ååååååååååååååååååååå jippi jippi jippi!!! ☺☺☺
Superglad☺☺☺☺
You make my day♥

Klem M♥

Mie sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne *♥*

Jennys fire vegger sa...

Gratulerer til vinnerene! Kjempefine premier.

Ønsker deg og dine en god helg!
Klem Jenny