mandag 8. november 2010

Kjære Husbond...

...eventuelt Julenissen...
Tenkte jeg skulle poste en ønskeliste i bloggen min, siden jeg til stadighet gnåler om en skjellampe som du mest sannsynlig ikke er i nærheten av å vite hvordan ser ut;) Ønskelisten blir ikke så lang; det er nemlig BARE denne lampen jeg ønsker meg, foruten snille barn og verdens beste mann. 
Men det får jeg jo hvert år;) 

(bilde fra Google)

Slik ser lampen ut, og den kan kjøpes på nett - i god tid før lille julaften;) 
Du kan kjøpe den enten HER eller HER!
Også må du bare si fra om du trenger hjelp altså;)

Pssst; det er VIKTIG at den er 4-lags 3-lags; )
Love you - Smaskos!

15 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HAHA fantastisk☺
Håpe du får den☺

Klem M♥

Hjertedamas blogg sa...

Jeg tok ønskelista ved munn mot munn metoden, jeg da. I stad:DDDD Jeg sa at jeg hadde tre ønsker i bursdag og julepresang: Canon EOS 550, varmepistol og pussemus. Og jeg avsluttet med at jeg veldig gjerne ville ha kameraet i bursdagspresang, og at han skulle få pussemus av meg i julegave, som jeg kan bruke. Og at jeg skulle kjøpe varmepistol til meg fra han- Det blir liksom tre gaver til meg:DDD håper du får drømmelampa di!!!! Klemz

Merete sa...

Hehe...morsomt innlegg:)
Har en slik og den er nydelig:)
Krysser fingre for at ønsket går i oppfyllelse:)

Ha en fin kveld!

Merete

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Den var jaggu bra:):)
håper du lykkes:)
eddaKlemmer

Godt Isolert/Victoria sa...

Flott lampe! :)
Hvor planlegger du å ha den?

Anonym sa...

Ta det med ro, innlegget på den bloggen er slettet nå

Marthe sa...

Haha, du MÅ bare få den!!!

Jannes lille sted sa...

Hei ☺
Så festlig innlegg!
Jeg har faktisk en skjellampe som ligger i esken sin ute i gangen! Og den har gjort det nå i mange mnd!! Er det teit eller! hehe

Ha ein fin uke
Klemmer Janne Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg kan også hjelpe ham! ;)

HVOR skal den være?

Barbro sa...

LIKER :)
Krysser fingrene for at det blir lekker skjellampe på deg!
Klem fra Barbro

Martilie sa...

Fantastisk, For en genial måte å gjøre det på... :)

Håper ønsket blir oppfylt!

Klem fra Tove

Bente sa...

Kjempestilig :) krysser fingrene for at julenissen leser innlegget.

Mie sa...

hihi den var dagens morsomste! smart å ønske seg bare en ting, da må du vel være ganske sikker på å få det du ønsker deg. Lykke til ;)

Tove `blogg verden sa...

Så bra : D Krysser fingrene for at ønsket ditt blir oppfylt : )
Klem Tove

bodil sa...

Hei.Kjempe nydelig.Håper ønske går i oppfyllelse.Ønsker deg en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil.