søndag 17. oktober 2010

Trekning av FB-giveaway...

Da har jeg endelig foretatt trekning av

♥ Vinneren av et 6 mnd'ers abonnement på Boligpluss er:
Ingunn Knaevelsrud

♥ Disse to vinnerne får hvert sitt håndlagde dørskilt:
Line Strandli
Anja Madsen

Dørskiltene kan dere se HER!


Gratulerer så mye til vinnerne, 
og tusen takk til alle som har deltatt! 
Vinnerne kan sende meg en mail på monicamarstein@hotmail.com :))


Minner samtidig om giveaway'en jeg har hatt gående her på bloggen en stund;)
Dessverre har jeg forsømt denne giveaway'en litt, men nå som jeg har rundet hele 
30 000 besøkende passer det jo bra å avslutte den snart:)


Du kan melde deg på HER!

1 kommentar :

Hulda sa...

Virkelig stilig den jernsengen du viste bildet av under, synd det var så langt unna deg, da.. Men, du finner nok en snart. ;)