søndag 31. oktober 2010

Prosjekt salgsbod...

Som nevnt i forrige innlegg har jeg brukt helgen på masseproduksjon av skilter til julegateåpningen. Planen var å rekke å gjøre ferdig 40 skilt, men jeg har (som vanlig) gapt litt for høyt..:P Jeg kom da ihvertfall halvveis:) Det er utrolig morro å bli spurt om å stille opp, og jeg gleder meg veldig til disse dagene som kjøpmannsgruppa har valgt å kalle "Jakten på julestemningen". 
Det blir spennende å se om noen vil kjøpe tingene mine. 
Det jeg ikke får solgt vil bli lagt ut i BLOGGSHOP'EN og NETTBUTIKKEN min.


Her har vi gjort oss klare for (nok en) høststorm som er meldt å komme opp i full styrke i løpet av natten. Det suser godt rundt veggene allerede, så dette blir spennende;)

Håper dere har hatt en like koselig helg som meg;)

11 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Flinkisen ♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg gadd ikke spørre om å få lov til å blogge deg engang, synes du er fiiiin jeg. (Selv om det ikke endrer hva du synes ;P)

NAV kan ikke "ta meg", så lenge de ikke vil hjelpe meg før etter jeg har vært på rehab, og uansett har ikke hoftene noe å si for blogging, men følte jeg ville kommentere det, også overfor andre som leser og kanskje tenker sitt. ;)

Jeg TRENGER veldig de kulene, så jeg blir superduper glad om dere skal utover og kan handle. ;)

Hedda er hjemme i dag, snørr og hoste, men ikke supersyk. Bare en rolig dag, siden jeg likevel er hjemme. ;)

*klemmemassepå*

Jennys fire vegger sa...

Oj, så mange skilt! Spennende å selge på en så koslig måte da. :o) Lykke til med produskjonen videre og salget. Gleder meg til å høre (lese) hvordan det gikk! :o)

Håper dere re av stormen! :o)

Ha en fin mandag og en god uke!
Klem Jenny

Godt Isolert/Victoria sa...

Åååååååååååå, jeg skrev verdens lengste kommentar også ble den ikke lagret!

Så mange fine skilt. Jeg ser iallefall tre jeg vil ha! ;) Når er det marked?

Joda, det går fremover på loftet, men Sjøoffiser B er dratt på kurs nå og er ikke hjemme før onsdags kveld og det passer dårlig siden jeg ikke er av det tålmodige slaget. PÅ andre siden av veggen mangler det nemlig plater - dessuten må vi jo ha lister og dørkarm på plass og jeg vil gjerne være ferdig til han reiser på jobb på søndag. Ikke nødvendigvis fiks ferdig med maling, men med snekkeriene! ;)

Har BM lyse (gjerne nesten hvite) laminatbenkeplater på lager? Jeg vurderer å lage pult av det nemlig...

I tillegg har jeg et veldig behov for tre paller som ikke er "huinngammel"! Er det noe dere tilfeldigvis har på BM og som du kan hjelpe meg å skaffe? *smilersåpentjegbarekan*

Symaskinen er ikke kommet, men nå synes jeg den bør dukke opp snart! ;) Jeg er straks syklar nemlig.

KLEM

Godt Isolert/Victoria sa...

Da må jeg vel dra innom for å sjekke ut benkeplater etterhvert! ;)
Kanskje jeg suser til Børøya på fredag på pallejakt så kan jeg stikke innom God Idé i samme slengen. ;)

Skal tenkte på tekst til skilt, men sånn i farten ser jeg ingen med Sweet Dreams på..? Jeg skal prøve å komme meg på marked, men får se når det nærmer seg...

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg kommer på marked hvis jeg kan for det har jeg lyst til. Er bare litt usikker på grunn av at det er julebordshelga og jeg har ikke helt funnet en løsninge med guttene osv. ;)

Skilttips: Live well Laugh often Love much. De hadde på Kremmerhuset for ei stund siden (kanskje enda...) og der var Live - Laugh og Love i mye større tekst enn well often og much. De var søøøøøøøøøøøte!

Renates Kammers sa...

Så mange flotte skilt! Du er kjempeflink!!

Ha en Kjempefin uke:-)

Klem Renate

Villmarkstausa sa...

Så fine skilt. Ønsker meg fler;-)
Ha ei fin ny uke!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Fisebøl? HVOR? Har jeg ikkkkeeeeee seeeeett! ;P

Og ja, det er kanskje du som blir utfordret. Men mulig ikke på den måten du tror. Om det ikke blir Victoria da....? ;P

"Dinner Choices: 1.Take it 2.Leave it"

"Always kiss me goodnight"


Eller de som V har nevnt :)

siren sa...

Jøss, så flink du er! 40 skilt, ja det kan du trygt kalle masseproduksjon! :) Så på noen av dine tidligere innlegg, hvor har du kjøpt det skiltet som det står KITCHEN på? Syns det var så stilig! :)

Barbro sa...

Å, de så utrolig fine ut! Du er superflink, altså :)
Ha en fin kveld!
Klem fra Barbro