fredag 8. oktober 2010

Nostalgi og lykkerus på kjøkkenet....

Idag fikk jeg hele 3 pakkelapper i postkassen, i tillegg til tidenes tykkeste utgave av Boligpluss! 2 av pakkene var fra en god venninne som har vært så snill å sende meg disse to nostalgiske Kelloggs boksene hun har fått tak i. De mååå bare få stå fremme, syns de var råstilige:) Eller hva sier dere?


Tusen takk, B! Jeg digger både deg og boksene;)

Den tredje pakken var fra Lobelia, og tror dere ikke jeg har prestert å kjøpe flere emaljeskilt....igjen! Jeg burde jo strengt tatt vært svartelistet og utestengt hos alle nettbutikker på dette området...Jeg tør ikke telle hvor mange jeg er oppe i nå, men jeg kan bare ikke styre meg og jeg elsker dem alle sammen:)

  
Dette er et av skiltene jeg ikke klarte å motstå...;)


Denne såpeholdere fra Jeanne D'arc Living har jeg ønsket meg lenge, syns den er rålekker...
Kosten i oljet bjørk med talgbust er også fra Lobelia. 
Den er bare til pynt, og selvfølgelig strengt forbudt å bruke;)


Og her er det andre skiltet jeg ikke kunne motstå...;) Det har jeg hengt opp over vinduet på kjøkkenet.

"Orden er det halve arbeid.
For at opretholde orden, må en  hver man lægge alt på plass"


Til slutt dette søte kortet som fulgte med som gave fra Lobelia, kjempekoselig.


Sist men ikke minst må jeg få gratulere vinneren av Norges Vakreste Hjem; 
Helene Helgesen fra Bergen. 
Vel fortjent!

Helene har også opprettet blogg, den kan du besøke HER!

(foto: Boligpluss.no)

Gratulerer også til  
Hildegunn Sagland fra Sandnes 
som stakk av med 2.plassen!

(foto: Boligpluss.no)

Også vår alles kjære
Hulda Lyngmo Slettnes fra Harstad 
som kom på 3.plass.
Gratulerer så mye til deg også:)
Hulda er damen bak en av mine favorittblogger, Husfruas Memoarer. 
Besøk bloggen hennes HER!

(foto: Boligpluss.no)

Ikveld er det Store-Gullet på 12 som lager tacograteng til hele bøtteballeten i Vikaveien 50.
Jeg gleder meg til familiekos, god mat og Gullrekka:)

Ønsker dere alle en strålende fredagskveld:)

12 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så mye fiiiiint!!!!!

Jeg lider av akutt bloggtørke i dag. Kanskje jeg skal kjøpe meg noe? ;P

Karma sa...

Kjempefine bokser, heldige deg! Og skilt kan man aldri få nok av mener nå jeg... :)

Klem Kaja:)

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Åååh, jeg er så misunnelig på de boksene der! Vil også ha sånn!! Heldige deg :D

Ha en strålende helg!
Klem

Isabell sa...

Hei!
De fine boksene! Moro å se at du har mange skilt. Jeg kikker stadig inn på nettbutikkene etter nye skilt og har noen stykker her hjemme. Skilt och vinylord får man aldri for mange av, mener jeg.

Mange hilsen infor helgen
Isabell

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

vil også gratulerer vinneren!
og du de boksene er superfine, har hørt at noen rema1000 butikker selger dem...
heldig du! myeflott hos deg!

magny

Frøken H sa...

Åh, så mye fint du har fått i posten i dag! :) Nydelige ting!

Jeg var også heldig og fikk det nydeligste skiltet i posten her om dagen! ;) Tusen takk, Monica! Jeg er super fornøyd! :)

PS! Det ligger en award til den inne hos meg! :)

Ha en super helg! :)

klem Frøken H

siren sa...

Hei! De boksene var jo bare supersøt! Så mye fint du har kjøpt! :)

Gammel stil sa...

ÅH!:) De boksene var jo helt fantastiske!! Vet du hvor gamle de er? Sånne skulle vi gjerne hatt:) Det er så gjennomført hos deg! Melder du deg på Norges vakreste hjem neste år, så vinner du garantert:)

klem:)

Hulda sa...

Tusen takk for koselig gratulasjon her i bloggen din, det varma! :) Hvor fant du det bildet, ligger det ute hos boligpluss?

Likte de boksene dine veldig godt. Passer jo perfekt på kjøkkenet. :)

bodil sa...

Hei.KJEMPE FINE BOKSER.Dem likte jeg veldig godt.Så koselig og fint du har det.Har ikke ord.Ønsker deg en riktig fin helg videre.Klem fra Bodil.

Linda Camilla sa...

Så skjønne bokser! :D kjempe artige!
Selvfølgelig må de stå framme på kjøkkenbenken :)
Mye herlig stæsj til hjemmet ditt!
Er helt gaaal etter å komme meg i en bruktbutikk og finne noe nytt.. hihi..

Ha en fin helg! klemmer lillemy

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg sto med det Kitchen rules skiltet i handa da jeg var i Tromsø, men så la jeg det tilbake igjen. NÅ angrer jeg, men jeg TRENGER jo ikke flere skilt - eller gjør jeg det? hihi

Håper alt er fint på Melbu!

KLEM