onsdag 6. oktober 2010

NIB-utfordring - Med lopper i blodet....

Månedens NIB-utfordring er litt av en utfordring kan man si....Det er neimen ikke lett å velge ut en favoritt, når man har så mange lopper i hus;) Stadig nye lopper kommer til, og jeg er igrunn like glad i alle sammen, på hver sin måte og hvert til sitt bruk... Etter å ha tenkt og grublet i noen dager, har jeg kommet frem til at kistebordet mitt nok er det jeg er aller mest fornøyd med.


Det ble kjøpt på et gjenbruk for en slikk og ingenting, 
og så slik ut før jeg fant frem hvitmaling og gråblyant:


Det lille vinduet jeg bruker til lysfat er jeg også innmari glad i, jeg lette en god stund før jeg 
kom over det hos en brukt & antikkbutikk på nettet, og heldigvis kom det helberget frem.


Som alltid er det utrolig mange flotte bidrag på NIB, du kan se alle sammen HER
Jeg har gjort noen nye gjenbrukskupp idag,
innlegg og bilder kommer senere i kveld i morgen;) 

8 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Det kistebordet er bare så fint altså! Du er så flink:)
Og vitrineskapet under her ble kjempelekkert!

ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Minka sa...

Kjempe flott kistebord du har fått tak i og fikset opp. Utrolig flott det var blitt, og det lille vinduet på toppen, kjempe søtt..klems..

bodil sa...

Hei.Så fint.Nydelig,vakkert.Du er kjempe flink.Ønsker deg en riktig fin Onsdagskveld.Klem fra Bodil.

Gammel stil sa...

Åh, så nydelig det er!!! Tenk så mye du har gjort med det:) Det er jo en liten skatt! Og du er utrolig flink! Heier på deg:) Det var fantastisk!!

Klem:)

Tina sa...

Å så flott det ble, skikkelig hjemmekost! Et slikt vindu har jeg ikke sett før, kreativ du er. Lykke til i NIB:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lekkert!! :)))

Gleder meg til vinglasset mitt skal stå på det! ;)


PS: Legger det som link til OO-innleggene mine. ;)

Jennys fire vegger sa...

Flotte ting! :o) Nydelig stilleben oppå en lekker kiste... Lykke til i utfordringen! :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Huldra sa...

Flott kiste, og nydelig og kreativt med vinduet på. :)