onsdag 20. oktober 2010

Mini make-over på badet...

Som jeg skrev i forrige innlegg har badet vårt lenge føltes som en klump om foten for meg... Det skal med tiden totalrenoveres, men det blir ikke prioritert verken i år eller neste år, så vi valgte en midlertidig løsning før vi flyttet inn på nyåret, og malte gulvet og veggene. Siden har det ikke blitt gjort noe her inne, og jeg har mislikt rommet mer og mer og mer den siste tiden.

Slik så badet ut da vi kjøpte huset:


Nå har jeg laget en hylle til veggen, en badekarhylle og en undertøysskuff til Lille-Gull, pluss at jeg har stæsjet og ordnet litt. Tilsammen, inkludert maling til gulv og vegger, har vi brukt ca kr 2500,-. En overkommerlig sum for en midlertidig løsning, som jeg helt klart kan leve med en god stund:)

Her er resultatet:


Den fæle blomstrete borden er borte, likeså det brunspettete gulvet og furukarmene.



 På grunn av den evinnelige plassmangelen var det praktisk å ha en skuff under innredningen med plass til Lille-Gulls truser, sokker, pysjer og lignende:)


Nå er det snart duket for mini-bloggcamp på Melbu, og jeg gleeeeder meg til Narvik-tur med 
før vi setter kursen mot Vesterålen og ikke minst tur til Henningsvær:)
Ååååååh, som jeg gleder meg!!


Ha en flott onsdagkveld!
Tuddelu!

23 kommentarer :

Fossestua sa...

Ikke nå dårlig forvandlig det!!! Ble kjempefint :)
Utrolig at dere bare har brukt 2500 kr! Skjønner godt at du ville forandre på badet...det så virkelig trist ut før.
Kjempetøfft med teksten på badekaret :)
Klem fra Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

KJEMPEforandring! Og so fint det vart☺
Har du malt gulvbelegget? Gjekk det greitt?
Vi har belegg på vaskerommet som eg har lyst å male...

Kos deg med jentene, hels dei☺

Klem M♥

Godt Isolert/Victoria sa...

Heisann!
HVA heter fargen på gulvet?
Jeg har planer om å male gulvet på syrommet mitt lysegrått nemlig...

Vibeke / Mammas Hus sa...

WOW!!! Så flott et rom, skjønner ikke hvorfor du har kvaler!

Gleeeeeeeeeeeeeder meg. *sommerfuglerimagen*

Martilie sa...

WOW for en fantastisk jobb og kreativitet!
Badet ble rett lekkert :)

Nyt ny-badet!

Klem fra Tove

Romantikk-takk. sa...

For et flott og praktisk bad,flink og kreativ du er. Klem Mette.

ide-puffen sa...

Fy flate sånt liker jeg. Looks like a million dollar he he. Dette badet kan du vel holde ut med en stund ja. Flott og flink flink flink.

Hilsen i natten
Klem
Randi

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann:)
Du har jo gjort en kjempejobb med dette badet...ble jo bare såkoselig...
ha en fin dag
eddaKlemmer

Christina sa...

Det ble kjempe fint! Skal ikke mye til.
Kos dere med tur til narvik. Her er det vinter gitt.
Ha en flott torsdag!
Klem Christina

Susanne sa...

wooooooow Dette ble jo super bra:D :D Kjempefint!
klemmer

Bekka sa...

Det var virkelig en stor forandring ja, kjenner ikke igjen badet!
Ha en fin torsdag :)
Klem fra Bekka

Catje sa...

Virkelig flott og et glimrende eksempel på at man ikke trenger å bruke massevis av penger på å få det koselig! Utrolig stilfullt ble det!

Catje

Tomines hjem sa...



helt helt fantastisk!!!
fy flate.. du har vært flink...
alt går.. det er jammen helt sikkert... dette går jo fiiiint an å leve lenge med!

nyt ditt bad ( MED BADEKAR... heldige du ♥

Villasol sa...

Hælemåne sier jeg bare. For en forandring! Ble rålekkert. Og ikke brukt mye penger heller. Super bra!

Klem Ingunn

mummy4ever sa...

Wow! Det badet ble jo kjempeflott!!!

Hansen- Lind sa...

Ble kjempeflott:) Ikke alltid man trenger å bruke en formue på litt forandring!

Ha en fin dag videre :)
Klem

Veronika sa...

Wow, for en forandring!!! Badet ble jo utrolig lekkert:)

ennahs lille hjørne sa...

WOW, så fint det ble!!! Liker så godt kreativiteten din. helt utrolig hvor lite som skal til altså.
Ingen tvil om at du kan dette.

ha en super helg;)

Jorid ♥ Noe på Hjertet sa...

LEKKERT OG SMAKFULLT!!

Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

Klem Jorid - Noe på Hjertet

Lunalu sa...

Hei! Så flott en blogg du har!!
Og så fint det ble på badet - det ble stooor forandring - og forandring fryder jo - spesielt når en ikke trenger å blakke seg helt!!!
Klem fra Lunalu - på bloggvandring!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så flinke dere er..!! nyydleig bad!! klem,magny

bodil sa...

Hei.Så fint det ble.Er helt måløs.Kjempe nydelig.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

Fru Perez sa...

Åhhhhh!! Så FLOTT det ble! :) Vi har også verdens styggeste bad og lurer på om vi bare skal klaske over litt maling inntil storoppussingen skal gjøres, hva brukte du på veggene og gulvet? :)

Klem!