søndag 24. oktober 2010

I grøftekanten...



...med Vibeke og Victoria :-)
En aldri så liten redigering av innlegget - ikke så lett å kombinere speedopplæring på mobilblogging, tidenes lættis og være så tissetrengt som man aldri før har vært..


Saken er altså at vi var på veg hjem fra Svolvær idag, og nærmet oss ferjekaia, da Vibeke ropte; "Stopp! Det ligger ei gammal dør i grøfta!" Jeg bråbremset og snudde og vi tok oss over diverse sperringer og ilte bort for å se om Vibeke hadde rett. Og det hadde hun.


Vi hadde skistativ og lastestropper, så vi brukte ikke mange sekundene på å bli enige om at denne måtte bli med oss hjem. Heldigvis hadde vi veldig god tid før ferja gikk, for jeg vet ikke hvor mange ganger vi måtte legge fra oss døra pga lættis;)) Victoria er den heldige nye eieren av døra. Det sprøeste og morsomte jeg har vært med på på lenge!! Nå er det vin, hekleskole og Vibekes hjemmelagde pizza, og ikke minst LATTER resten av kvelden!Som vi KOOOOOOSER oss!!

Published with Blogger-droid v1.6.3

4 kommentarer :

Hulda sa...

Først må jeg bare si at jeg beundrer badet deres. Så utrolig stilig det ble med enkle midler! Det er slikt som er så flott! :) Finner dere skatter i grøfta nå? :) Ser ei gammel dør der som ser fin ut!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tenk å finne ein slik skatt!
Heilt utruleg!
Eg og ville finne ei dør i grøftekanten!☺

Klem M♥

Lykkeliten sa...

Lucky you!

Ønsker deg en fin søndag, regner med at det blir en dag fylt med smil og latter slik du beskriver dagen i går.
Kos dere masse!

Klem Lykkeliten

Katharina sa...

Lo godt da jeg leste dette....så liksom for meg hele settingen:) Samtidig som det kunne vært meg selv....
Badet ditt ble utrolig fint da, så også noen fine bilder fra soverom lenger nede...ble veldig inspirert til å finne på noe nå;)
Ha en flott søndag!
Klem fra Katharina