fredag 29. oktober 2010

Det er nesten litt flaut.....

...å vise dere enda mer skilter...Jeg har lovet dere å vise dem frem, selvom mange av dere sikkert møkkalei av dem;) Da bloggcamp-jentene var i Lofoten forrige helg følte jeg et visst kjøpepress på dette området. Jeg har teft for å lokalisere skiltavdelingen i interiørbutikkene, men denne gangen hadde jeg møtt mine overkvinner;) Disse herlige kvinnene er jo da selvfølgelig Vibeke og Victoria, og de gjorde meg raskt oppmerksom på hvor jeg kunne finne skilter jeg innbiller meg at jeg TRENGER(!) men som i bunn og grunn ikke gjør noen som helst nytte for seg :P

Anyway; disse ble med meg hjem:


Disse kjøpte jeg ikke i Lofoten jenter, men det er greit å ha noen å skylde på, så jeg har skviset plass til dem i innlegget alikevel. I håp om at de glir anonymt inn i mengden;)


Dette koselige skiltet kunne jeg, ikke helt uventet, bare ikke motstå. Det gjorde seg godt inni kroken over brødboksen. Ble nesten koselig å spise tørre (kjøpe)brødskiver også nå. Nesten....;)


Sist men ikke minst vil jeg vise dere den skjønne gaven Vibeke hadde med til meg (og Victoria). Jeg har gått noen runder med det, med jentene som vitner. Noe Victoria syns var litt trasig at ikke hun kunne gjøre der og da, så en av mange gullkommentarer fra den festlige jenta den helga lød; "Dokker, æ trur æ må fær heim å finn en plass tell hjerte mett, vi snakkes seinar!" For ordens skyld; hun reiste ikke hjem, og hjertet hennes er nå pent plassert i stuen. Det kan du se bilder av HER.


Gaven falt så absolutt i smak, og det havnet til slutt på hedersplass på hylla i stua:)
Jeg elsker det, TUSEN TAKK!

Denne helgen går med til storproduksjon av skilter og diverse. Jeg har noen bestillinger inne som har første prioritet. Etter det skal jeg lage opp så mye som mulig til den lokale julegateåpningen der jeg skal ha egen salgsbod. Det blir kjempespennende.
Mulig det kommer noen nyheter i bloggshop'en min snart også;)
Ha en flott fredag, kjære leser;)

8 kommentarer :

Romantikk-takk. sa...

Kjempefine skilt. Likte
spesielt godt det med
plastick surgery hehe.
Artig at du viser skilt,
blir ikke lei av det.
Flott gave.
:)) Klem Mette.

Hansen- Lind sa...

Hvem blir lei av skilt?? Ikke jeg isåfall!! :D Vis i vei! :)

Ha ei riktig så god helg.
Klem

bodil sa...

Hei.Kjempe fine skilt.Virkelig kjempe fine.Ønsker deg en riktig fin helg.Klem fra Bodil.

STYLIZIMO sa...

For noen fine skilt du har kjopt! Morsomme sitater :)

God helg!
klem Nina

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du skulle begynt en utfordring, få alle til å vise frem skiltene sine. Jeez...Jeg hadde glatt kunne hatt 3 innlegg. ;P
(Tenkte faktisk på det for en times tid siden at jeg skulle lage innlegg og utfordre deg, som skulle utfordre videre!)

Jeg må jo vise kjellerstua snart også, der er det jo også kommet skilt nå! *ler*

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Mange av de skiltene er ganske så morsomme:-) enig med deg med Bakery skiltet. Koselig.
God fredagskveld!

Godt Isolert/Victoria sa...

Klart du TRENGER alle de skiltene. Jeg har tre skilt her hjemme som jeg enda ikke har fått opp. *skjerpe seg nå*

livet på kvasseberget sa...

kjempe fine skilt! er jo veldig gøy med skilt da. ;-)

ønsker deg en herlig helg!

klem fra kine