søndag 24. oktober 2010

Bloggcamp og roadtrip

Denne helgen har jeg, som mange sikkert har fått med seg, hatt celebert bloggbesøk av
Vi har aldri møtt hverandre ordentlig før, men vi hadde overhodet ikke noe problem med å finne tonen. Neste treff er allerede planlagt;)

Victoria bor ca 1 times tid unna meg, så jeg hentet henne fredag morgen, før vi satte kursen mot Narvik for å møte Vibeke. En tur på 3,5 timer hvor skravla gikk jevnt. 
Eller var det 4,5 timer Victoria?! :-)
Vel fremme i Narvik møtte vi Vibeke på Celines Hus, drevet av 
En fantastisk flott butikk med en utrolig trivelig eier;) 



Virkelig en lekker og innbydende butikk, legg merke til de flotte lysekronene i taket.
Christine har masse flott fra blant annet Tilda, Lisbeth Dahl, Rice, Bruka, Riverdale og mange andre.
Lommebøkene våre var bittelitt lettere når vi reiste derifra;) 


Mens vi var der kom Christina fra Min lille Lykke innom også. 
Kjempemorro å få møte dere jenter:)


 Igår var vi i Svolvær hvor vi hadde et stopp på Artines Interiør. Der hadde de virkelig mye fint! Jeg havnet, ikke overraskende, ganske fort i emaljeskilt-avdelingen. Og når man stiller bloggvenninner spørsmålet; "  trenger jeg dette da?" 
Hva tror dere man får til svar?! Dere som kjenner meg skjønner vel at jeg havnet opp med endel nye skilter i helgen?! ;) Og jeg skal alltids finne plass til dem;)

Fra Svolvær gikk turen videre til herlige Henningsvær. Her spiste vi verdens beste kanelboller på Henningsvær Lysstøperi
og vi besøkte også de sjarmerende butikkene Mors Hus, Drops og Ho Milla. Jeg har dessverre ikke tatt noen bilder herifra, jeg får skylde på at jeg hadde hendene fulle;) Tross tidvis striregn og sur vind hadde vi en strålende tur, som ble avsluttet med en aldri så liten grøftetur:) Ren galskap som dere kan lese mer om i mitt forrige innlegg, og i DETTE innlegget hos Mammas Hus.

Dette bildet sier vel sitt, legg merke til lættis-fotografens stødige hånd, Vibeke på tur ned i knestående og Victoria som endevender en skinnsofa. Need I say more?!

Vi har kost oss med god mat, god vin, og ikke minst MYYYYYE latter! Helgen har vært rasende festlig fra ende til annen. Torsdag satt vi nok alle tre med litt nerver for hvordan helgen skulle utarte seg, og lørdag morgen sto vi nærmest oppå hverandre på badet for å sminke oss. Uten tvil full klaff!! Deilig å være sammen med likesinnede som skjønner og kjenner 'min verden'. 
Gleder meg veldig til neste gang vi møtes;)

7 kommentarer :

Marthe sa...

Så koselig å møtes på en sånn tur! kan tenke meg at det var festlig ja:)

Stor klem

Fossestua sa...

Herlig når kjemien stemmer :) Og det høres absolutt ut som om dere har hatt det veldig koselig :)
Klem fra Lise

Lykkeliten sa...

Blir jo glad bare av å lese innlegget ditt, så dette må ha vært en trivelig helg!

Klem Lykkeliten

Godt Isolert/Victoria sa...

Åh, løgn og bedrag: det var jo ei skikkelig KJIP helg! hehehehehe! :) :)

KLEM

Vibeke / Mammas Hus sa...

Skikkelig TRYKKENDE stemning!

GENIALT bilde, lo godt her da jeg så det. Najs.... HAHAHAHAHA!

*klem*

PS: Jeg blogger i morgen, jeg må lande litt først. ;P

PS2: Fru smattetyggis satt seg bak meg på flybussen i dag. Jadda.... Godt en hadde musikk til å ha på øret!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Heisann..
så hyggelig en tur dere har hatt da...:)
kos deg
eddaKlemmer

Martilie sa...

Herlig lesing! Og kjempemorro for meg som hadde en vennehelg i Svolvær og Henningsvær og høstferie i Harstad med to dager i Narvik, så jeg har besøkt både Arntines og Celines Hus -og tatt kaffe på Henningsvær lysestøperi :) For et par uker siden..

Kos med vellykket treff..

Ha en flott kveld!

Tove