mandag 6. september 2010

Tv-utfordring...

Hanne har gitt oss utfordringen om å vise tv'en vår. Dette store stygge sorte monsteret er en del av stuen som alltid blir utelatt når jeg tar bilder - med hensikt! Det bor en liten tv-slave i meg, så jeg er glad i grusomheten, men pen blir den aldri i mine øyne:)


Tv-benken er i samme serie som spisestuebordet jeg har vist HER tidligere, (Bombay/India)
som jeg har pusset ned og oljet med 'naturlig eldet'. Er veldig fornøyd med den...


Siste nytt på sjablong-fronten er denne sinkbaljen. Den har flyttet inn for vinteren, og skal fungere som vedkurv i noen måneder, før den flytter ut igjen for å romme roseblader og flytelys... Jeg var litt for raus med malingen som jeg lot tørke litt for lenge, så jeg rev av deler av malingen når jeg fjernet sjablongen. Men syns ikke det gjør noe, den fikk bare et litt mer rustikt preg...



Nå skal jeg surre litt rundt i blogglandia og se hva som er nytt hos dere i helgen;)
Ha en flott mandagskveld alle sammen!

11 kommentarer :

Randi sa...

Ja, ett nødvendig onde...men din var jo vakker med den tv benken.
Smart gjort å freshe opp zinkbaljen:-)

Her nytes sensommeren-
ha en flott kveld

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Å ja ..har ikke fått med meg den utfordringem:)Er jo ikke det peneste i stua...spekulerer mye på hvordan jeg skal skjule den:)
ha en fin kveld
eddaKlemmer

Solveig sa...

Tv ja.....den har vel alle et forhold til:o)) Synes din var stilig, jeg. Tv-bordet likeså.
Kjempetøft med zinkbalje til å oppbevare veden! Veldig flott med tekst på. Kreativ du:o)))
Ønsker deg en fin kveld.
Klem fra Solveig

Jennys fire vegger sa...

Fint dette da! =) Den tv-benken var knallfin! Såå fin overflate.

Og lekker ved...balje! :-D
Klem Jenny

Frøken H sa...

Tv-benken din var iallefall nydelig! :) Og sinkbaljen likeså! Jeg funderer på hvor veden min skal ligge i vinter, så må fikk jeg jo et tips. Så får vi se hva jeg finner på! ;)

Ha en fin kveld! :)

klem Frøken H

Gammel stil sa...

Vi synes tven din var fin vi! Myyye finere enn vår hvertfall, men det skal ikke så mye til:) Er første gang vi er innom bloggen din, og det skjønner vi ikke.. Vi burde jo vært her før!! Deg skal vi absolutt følge videre:):) Ta gjerne en titt inn til oss, og hvis du liker det du ser kan du gjerne legge deg til, men det er ikke det viktigste:) Har du blogget lenge?

Klem fra oss:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, det er nok litt stille fra meg om dagene. Vi er i Tromsø og blir til neste fredag, men skal prøve å få oppdatert bloggen innimellom ja! Alt bra på Melbu håper jeg.

Ja, og forresten: jeg skulle jo på Loppis på Kalsnes på lørdag og da vi kom dit stå det bare et skilt med "utsatt" på! IRRITERENDE! Fant du noe på Melbu?

Klem

Monica sa...

Heisann :) For en nydelig blogg du har, tenk at jeg ikke har vært her før! :) Legger meg til som følger for hit må jeg igjen :)
Klem fra Monica

Anonym sa...

Hei. Synes at tv benken din var så fin, så jeg prøvde det samme med min. Men det tørker liksom aldri..smurte du inn den med noe etter oljen?

Tyrifryd ♥ Monica sa...

Hei!

Jeg smurte den kun med treolje, og ikke noe mer etter det.
Var benken skikkelig tørr før du oljet den?

Disse møblene er innsatt med voks fra fabrikken, og det tar sikkert litt tid før oljen trekker skikkelig ut...så det går seg nok til etterhvert:)

Anonym sa...

Takk for svar:-) ja, den var skikkeli tørr før jeg smurte, så får nok bare være tolmodig:-) mye jobb me å slipe ned disse møblene..! Men blir nok bra tilslutt:-)