tirsdag 14. september 2010

Pakke inn tv'en??

Tv på soverommet er ikke noe jeg trenger...i det hele tatt faktisk.. Med tanke på at det er ca 10 skritt fra soverommet til sofaen. Men så har den altså kommet opp på soveromsveggen alikevel...


Jeg ble ikke akkurat begeistret for den store greia på veggen, nå som vi endelig har fått det så koselig på soverommet;) Dessuten er jeg allergisk mot ledninger, det er det styggeste jeg ser...Husbonden var helt enig og kom med en brilliant idé! Nemlig å "kasse" inn tv'en og henge gardiner foran...


Han presterte til og med å føye til; "Jah, åsså kan du sette noen lysestaker på toppen da vettu!" 
Den mannen overrasker stadig, og jeg var ikke vond å be for å si det sånn....♥



Vi ble veldig fornøyd, hva syns du??


18 kommentarer :

Linda Camilla sa...

Så fint det ble! :)
Ingen dum ide!

klem lillemy

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så koselig! Det var mye bedre enn en tv ja!
Klem Janne Merethe

nr14 sa...

Kreativt:)...og litt morsomt:)

Karma sa...

Helt fantastisk! Ddet ble jo kjempefint! Hvem "bryr" seg om hva som er bak når du har noe så dekorativt på soverommt! Har nesten lyst til å bygge meg en slik boks med forheng selv uten tven:)

Klem Kaja:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Den mannen din altså.... ;) Han glimter til! :D

Fossestua sa...

For en artig løsning:)

Fossestua sa...

For en artig løsning:)

Chanette sa...

Genialt, det ble jo så fint :)
Så flink han var og komme med ei genial løsning, gubbene glimter til innimellom hihi. Klem

Eva sa...

Kar du fann en slik husbonde?
Dei veks ikkje på tre akkurat;)

Genialt.

Helsing Eva

Tove's to og firbeinte sa...

Alt som kan pyntes på,liker vi selvsagt!Kjempelur idé...og alle er fornøyde attpåtil!!Bedre blir det ikke.Og du...høtes ut som den karen din har funnet ut hvordan han skal overtale deg *lol*

Jennys fire vegger sa...

Hallo???! For en kanonbra idè! Et lite gullkorn, faktisk. Eller nei, et stort! Si til han: "Jeg skal hilse fra Jenny" og så klapper du med henda! :-D

Det ble rett og slett helt nydelig...

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Tutti - Mamma i flyt sa...

Jøss så mart!! Det der er en ide jeg tenker å ta med meg videre :D

Ønsker dere en kjempeflott kveld videre. Klem fra Torunn

Bekka sa...

Smart tenkt av mannen - og nydelig pyntet av deg :)
Ha en fin kveld videre!
Hilsen fra Bekka

Hansen- Lind sa...

Wow :) Så bra det ble!! Må lagre den ideen baki harddisken min.. ingen dum idée det nei :)

Ha en fin dag videre. Klem

Sandra sa...

Hihi.. sååå typisk deg:) Genialt pg utrolig søtt:) Husbonden vet tydeligvis hvordan han skal blidgjøre sin kjære:)

Gammel stil sa...

For en fantastisk blogg du har:) Vi ble utrolig inspirert:) Nå gleder vi oss til å synke ned i din lille verden:) Vi la oss til som følger, og ble din følger nummer 200:)

KLem fra oss:)

Lottemora sa...

Hehe! Tror disse mannfolka våre begynner å bli litt påvirka av oss. Min har iallfall begynt å prate om at veggene skulle vært hvitmalte. Trodde jeg skulle ramle av stolen

Jatte sa...

SÅ genialt!
Det ble jo kjempefint♥