søndag 5. september 2010

NIB utfordring: Soverom...

Soverommet er det rommet i huset som vanligvis bare husets beboere får innsyn i...ihvertfall her hos oss. Siden NIB utfordringen denne måneden er soverom for voksne, vil jeg alikevel invitere dere på en liten titt inn i husets aller helligste... NIB oppfordret til å sende inn ETT bilde, men det var sannelig ikke enkelt, så jeg endte opp med dette knippet..



Knaggrekken er hjemmelaget, her har jeg hengt opp små ting jeg er glad i, 
blant annet Lille-Gulls første bunadsskjorte...


Nattbordet er også hjemmelaget, etter inspirasjon fra Elin med bloggen Draumesider, og er satt sammen av gammel plank og herregård kantstein...



Det har kommet inn nesten 100 flotte bidrag i utfordringen, du kan se alle sammen HER!
Og HER kan du se flere bilder fra soverommet vårt:)

...SWEET DREAMS...

13 kommentarer :

Karma sa...

Så koselig soverom du har! Mange andre som også har mye fint, lykke til, krysser fingerne:)

Kaja:)

Romantikk-takk. sa...

Kjempefint rom. Lykke til. :)Klem.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tror nesten husbonden må sove hos barnet når jeg kommer på besøk ;)

LEKKERT!!

Barbro sa...

sukk, det er så lekkert :) masse lykke til, jeg heier definitivt på deg!!!
ha en fin søndagskveld
klem fra Barbro

I`Døsset sa...

Dette var kjempelekkert. Lykke til.
Fin blogg du har, legger meg til som følger.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lekkert☺

Klem M♥

Ida Susanne sa...

Herlig romatisk stil på sitt beste..
Elsker de personlige vriene dine, dette gjør så du skiller deg ut :)

Masse lykke til :)

ennahs lille hjørne sa...

Takk:) formen er mye bredre ja:)

Så vakkert et soverom dere har!!!
arti vri på nattbordet!

Klem

STYLIZIMO sa...

Så utrolig nydelig soverom dere har! Veldig delikate bilder du har tatt, så jeg skjønner at det ikke var lett og velge kun ett. Må innrømme at jeg har flere bilder jeg også...

Masse lykke til! Du kommer nok til finalen :)

Søndagsklem
Nina

Sandra sa...

Du er jo bare helt rå på dette Monica:) Tar helt pusten av meg i allefall. Fantastisk inspirerende er det også. Til og med samboeren min kan navnet på bloggen din nå:) "stjeler" noen tips her og der, og da sier han "har du lært dette på Tyrifryd eller?" :) kan ikke lyve heller:) Krysser fingrene for soverommet ditt! Min klare favoritt:)

Monica sa...

Hei Sandra:)
Hehe, så artig å høre om samboeren din! Kjempekoselig at du finner inspirasjon hos meg;))

Ha en fin kveld!

Fru Perez sa...

Åhhh, for et NYDELIG soverom! :) For oss som er i evig oppussingsmodus var det maaange tips og ideer her! Takk! :)

Jeg heier på deg! :)

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra