fredag 10. september 2010

Må bare vise dere....

...litt av hvilke skatter jeg går og venter på;)
Alt er kjøpt på Finn, og jeg gleder meg til å få det i hus,
i tillegg venter jeg en pakke med godsaker bestilt fra Arbeidshuset.no...


Denne herlige settekassen...en gammel trykkeriskuff.


Begge disse....håper glassrutene overlever transporten...


Og disse gamle bryggerikassene...er spent på hvordan de ser ut i virkeligheten!
Jeg har sett finere slike kasser, men siden jeg er fra Lillehammer bare måtte jeg ha disse:)
Så får jeg bare krysse fingrene for at henger sammen...

Flere bilder kommer selvfølgelig når jeg har fått det i hus, på tiltenkt plass....

Når dette innlegget publiseres har jeg enda noen timer igjen på jobb,
så kjekt med forhåndspubliserte innlegg:)
Så er det bare å glede over at det er fredag og at fredagsunderholdningen er tilbake på tv!!!
Zappe-timeplanen er fullbooket og vel så det;)

Og til slutt:
Gratulerer så mye til verdens fineste niese som er 2 år idag!
Hipp hurra for deg, Oda - vi er veldig glad i deg!!
       ♥♥♥       ♥♥♥         

15 kommentarer :

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja..her var det masse fine greier:)
Det blir gøy og stasje når du får det hjem:)
kos deg med bursdag..
eddaKlemmer

Hilde sa...

Så fine finnfunn! Den settekassa var jo bare kjempesøt! Slike bryggerikasser er også morsomme. Har noen selv også rundt forbi. :-) Ønsker deg en god helg!

Karma sa...

Tror jeg må henge mer på finn.no. Du har jo funnet så mye fint! Blir morro å se "virkelige" bilder :)

Klem Kaja:)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åumaigad! Du har gjordt kupp!! Settekassen var nyyyyydeleg☺ Og kassane likeså! Og dei vindua var jammen ikkje so verst dei heller☺
Kryssa fingrane for at transporten går bra ja...

Jippi-fredag med mykje godt på TVn☺

God helg☺

Klem M♥

Jennys fire vegger sa...

Helt enig, Karma. Jeg har nettopp lagt finn.no som bokmerke. =) Trodde det bare var bilær og båtær og sånn der jæ se. :-D

Så fine ting du har funnet, Monica! Gleder meg til å se dem hjemme hos deg.

(Gratulerer med dagen, Oda! Håper du har fått is i dag! :-D)

God helg til deg og dine.
Klem Jenny

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Mye flott du har funnet,kassene var supre. Heldige du,jeg leter etter sånne kasser jeg og.
Ha en flott helg. :)Klem.

Lotta sa...

Heia:)WOW for noen skatter!!!!!!!Heldige du:)Gleder meg til å se!

Ønsker deg en fin helg min venn:)

Klem fra¨
Lotta:)

Beate i Husets Hjerte sa...

Kjempefine ting. Har en lik settekasse selv som jeg har malt hvit. Nydelig og orginal. Spennende å se når det kommer på plass. Ha en fin fredag.

Bekka sa...

Så fine ting du har funnet - skjønner godt at du gleder deg til de ankommer! God helg :) Bekka

- embla - sa...

Så mange fine ting du har kjøpt. Gleder meg til å se hva du skal gjøre med settekassen. Har en lik selv som er pakket bort, men jeg vil gjerne ta den frem igjen hvis jeg finner en artig ide.
Fin blogg du har. Selv har jeg startet med blogg for bare et par uker siden, og det er kjempeartig. Ta gjerne en tur innom. Legger deg på listen min hvis det er greit?

Christine C sa...

Jammen har du funnet mange fine skatter - settekassen var jo et eventyr :)
Ha en riktig god helg!

Home By Virginia sa...

Iiiiiik så mye fint du har fått tak i...!!! ☺ ☺ ☺

I morgen skal jeg på loppis og garasjesalg... ;) Gleder meg... ☺

*God helg*

Klem ♥

Bjørkely sa...

hei hei!
Så fin settekasse.. håper du lar den være akkurat slik!
Den var rå fin!

Frøken H sa...

Wow, du har jammen funnet nydelige skatter! Lik kasse fra Lillehammer Bryggeri har jeg også, den brukes til oppbevaring av interiørbladene mine for øyeblikket. Er nemlig fra nærheten av Lillehammer selv! ;) Gleder meg til å se hva du får til med de gamle skattene!

Ha en fin dag! :)

klem Frøken H

-Ultima-Thule- sa...

Oi..oi...oi for noen fine ting du venter på!! Skjønner godt at du gleder deg :0)
*Klem*
-Kamilla-