tirsdag 21. september 2010

Fyrstikkesker på flyttefot...

Før settekassen kom i hus hadde jeg planlagt hva jeg skulle fylle den med...men ingen av de planlagte innflytterne fikk plass. Selvom settekassen var større enn jeg trodde, var den nok veldig mye grunnere. Men fyrstikkesker passer perfekt i noen av rommene. Så ikveld mens jeg så på Hotel Cæsar (neiiii, jeg skjemmes ikke over å innrømme det)klipte og limte jeg bilder på 8 fyrstikkesker.



Bildene fåes kjøpt på Panduro, 9 stk i pakken. 
Jeg har ikke tenkt å fylle alle rommene i settekassen, 
men føler liksom at jeg skulle hatt noe mer her..
Det er sikkert massevis av inspirasjon å hente rundt om i blogglandia.
Hva har DU i settekassen DIN?



Har fått tak i to skjønne lykter til spisestuen på Bohus idag.
De skal blogges kan skjønne, men vil vente til JDL-gardinene 
jeg har bestilt fra Lunehjem.no kommer. 
Jeg klarte rett og slett ikke å la være, de er jo så lekre:)


♥♥♥ SO LONG SWEETIES ♥♥♥

14 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

På Bohus altså? Så da har du vært på Sortland i dag uten å si fra IGJEN??? :(

Bildene i settekassen var fiiiiiiine!

Klem

Hulda sa...

Så flott! Nydelige bilder på fyrstikkeskene. Smart å ha til pynt i settekassen. (Jeg ser også Hotel Cæsar)

Sìv`s verden sa...

Kjempefin settekasse,å det er så fint med vintagebilder på fystikkesker. Det har jeg også laget en del av:)

Klem

Sìv`s verden sa...

Kjempefin settekasse,å det er så fint med vintagebilder på fystikkesker. Det har jeg også laget en del av:)

Klem

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin settekasse☺ Eg forelska meg heilt i slike etter at du viste bilde då du venta på den☺ Har sett på dei på Finn, men med frakt vert det litt dyrt :/

Eg har kopiert ein del vintagebilder frå ein blogg som kun legg ut slike, og skriv dei ut på vanleg papir før eg limer dei på td fyrstikkesker-billegare enn å kjøpe☺

Her er settekassen prinsessa ha på rommet sitt...
http://solhaugpettersen.blogspot.com/2010/08/settekasse-fretter.html
...men er kanskje lettare møblere ein settekasse på eit barnerom... du kan jo ha slike små bokstava i den kanskje? Fingerbøl? Eg kom visst ikkje på so mykje...☺

Te i GG koppen og venta på Greys☺
Håpe du har ein fin kveld☺

Klem M♥

Karma sa...

Fyrstikkeskene ble kjempefine! Jeg tror du helt sikkert finner ting å fylle den med. Den er nok som huset generelt, den må bo seg til litt:) Kanskje du finner noen fine slitte pinner eller en liten tørket rose feks:)

Klem Kaja:)

Romantikk-takk. sa...

Nyydelige fyrstikkesker. Jeg har ikke sett hotell cæsar på lenge,glemmer det rett og slett. :)Klem.

ide-puffen sa...

Hei i natten.

En liten ide er gamle medisinflasker eller andre søte små flasker. Jeg har nettop satt små flasker i dype rammer. Sjekk innlegg fra mandag :
Små bokstaver er også tøft.

Lykke til

God natt
Klem
Randi

Guttemamma sa...

Bildene dine er SÅ vakre..blir superinspirert!!
klem♥

Livet på landet sa...

Heia:-)
Ville bare si at jeg synes bloggen din er kjempe fin. Er innom og titter daglig<3 Jeg har nettopp startet opp blogg selv da vi har bygget hus, og har hentet noen små ideer fra deg:-)
Ha en flott dag:-)

Fossestua sa...

Kjempefin settekasse du har fått deg :)
Ble veldig fint å sette de fine fyrstikkeskene i den!
Har pyntet en hel haug med fyrstikkesker i flere dager nå, ble helt bitt av basillen :)
Ta gjerne en titt på innlegget mitt i dag om de.
Klem fra Lise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Mine står i Moss ennå, så vet ikke hva som kan får plass....

Har ikke noe plass å ha de engang. ;)

Anonym sa...

Flotte settekasser, og veldig fint innlegg du har.. Jeg har flere settekasser, både hele og halve. En halv har jeg hengt opp over der jeg har symaskinen - fyllt den med trådsneller - praktisk og dekorativt. (henger den "liggende". En av de store har jeg fått skåret til plexiglass og skrudd fast med små hengsler på i ene enden slik at den kan åpnes og lukkes. Har plassert den på et bordunderstell så den fungerer som et bord - i rommene har jeg små skjell, sneglehus og havglass i alle nyanser - havglass er glassbiter du finner på stranden som er slipet av sand og vann - veldig vakre...
En ide kan være å bruke et bilde, slik du har gjort, bare større, og så plassere små deler på hver fyrstikkeske, slik at det blir som et puslespill - slik kan du fylle opp settekassen din og få et stort bilde... Lykke til!

Janne Karin sa...

flott blogg du har, har kost meg mens jeg har lest og sett bildene dine. klem...