fredag 3. september 2010

♥ Fin fredag ♥

Til tross for en stykk syk 3-åring, har denne fredagen vært helt super!! Jeg ble litt slapp og trøtt da jeg kom hjem etter å ha hentet en småpjusk Lille-Gull i morres....Jeg satt i sofaen og så solas generøse evne til å avdekke støv overalt, og vinduer som burde vært vasket når snøen forsvant i våres...og tenkte egentlig bare; burde burde....


Jeg hadde overhodet ingen store forventninger til postmannen idag, siden jeg så at Vakre Hjem & Interiør ikke hadde kommet i butikkhyllene enda...Da jeg tuslet nedover veien så jeg kulen på postkassa på lang avstand, og satte opp farten betraktelig. Der lå nemlig både Vakre Hjem OG Boligpluss!! Og som om ikke det var nok, lå det en stooooor konvolutt med wallstickers og sjablonger fra Hilde Heimdal der også! Tusen takk, Hilde! (Hilde's sjablonger og wallstickers får du kjøpt hos rokadesign.no.) Plutselig ble jeg full av energi, og rakk knapt nok å komme inn døra før jeg fant ut hvor jeg kunne bruke en av sticker'ene...


Dette energi-boostet førte med seg en meget grundig husvask! Lille-Gull har nemlig gått foran meg og vasket alle gulv med Jif Baderom(!)...for de som ikke har prøvd det kan jeg konstantere at det blir veldig klissete og anbefales på ingen måte! =) Men rent ble det ihvertfall...


 Jeg har store planer om å delta i NIB utfordringen denne gangen, og har også gjort ferdig nattbordet mitt idag! Innlegget må jeg hive inn på søndag, nå ligger sengetøyet i tørketrommelen:) Kan jo ikke delta i utfordringen uten nyvasket sengetøy kan skjønne;) Det er ikke så lenge siden siste soveromsinnlegg, men noen forandringer har det (ikke overraskende) blitt og jeg vil ta nye bilder.
En liten snik-titt kan dere alikvel få...


Sist med ikke minst; jeg har vært så heldig og fått en award av Jenny med DENNE herlige bloggen. 
Tusen takk søte du:))


Resten av kvelden skal tilbringes i en sterk og trygg armkrok, 
og duften av grønnsåpe og vaniljelys skal nytes i lange drag...Lykke...
Håper dere har en koselig fredagskveld der ute:)

Tilføying:
For å toppe fredagen fikk jeg nettopp melding om at jeg er en av vinnerne av
vervekonkurransen som Sofies Villa har hatt gående på Facebook i samarbeid med Lykkemamma!!


 Er det rart man er GLAD???? =)

13 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Så herlig:)
ha en flott kveld
og nydelig helg
Klemmer JM

Jennys fire vegger sa...

Nydelige bilder! Fantastisk flott det første...
Morsomt med godsaker fra postmannen, og stickersene på lykta var kjempeflotte. =)

Gleder meg til soveromsbilder! (...Den setningen hadde vært veldig rar alle andre steder enn interiørblogglandia...)

God helg!
Klem Jenny

Godt Isolert/Victoria sa...

Høres ut som en flott fredag ja! :) Jeg har også hatt en fin dag til tross for hodepine og at jeg måtte jobbe på fridagen min! :)

KLEM

Eva sa...

Du sprer solskinn:)
Ha en fin kveld i armkroken.

Helsing Eva

Vibeke / Mammas Hus sa...

FLOTTE bilder! :) Gleder meg til å se alt live jeg! ♥

Hedda fant babyoljen på badet, og hoppet rundt mens hun klemte på flasken. Funket dårlig som gulvvask det også.. *glatt*

God helg, snuppa! ♥

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So fine bilder☺
Eg fekk dei samme blada i posten på onsdag-og har kosa meg med dei mange gangar☺
Kjekt med stickers☺ Eg har fleire på veggar og møblar og fleire ligg og ventar på å bli brukt☺

God helg☺

Klem M♥

Eva sa...

Hei igjen.
Hyggelig kommentar:)
Joda. Birken var tøff. Var like sliten, møkkete og sår i rumpa som de fleste andre:)
Gjør jeg det igjen??
Sannsynligvis..

Klem fra Eva

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg var ikke hjemme da det skjedde (selvfølgelig, da hadde det aldri skjedd, bare se på bloggen hennes når Hedda tegnet på gulvet her, da satt vi begge ved siden av i sofaen... Sløve foreldre? Neeeeiiiidaaaa) og ellers er gulvvask mannens jobb. Så jeg kjenner ikke til problemet. *fnise*

Frøken H sa...

Nydelige bilder! :)

Ha en fin helg, og god bedring til 3-åringen din! :)

klem Frøken H

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja er det ikke rart hvor fort det kan snu seg noen ganger:)
ha en fin lørdag i nyvasket hjem..
eddaKlemmer

ennahs lille hjørne sa...

Herlige bilder. Det kistebordet ditt er bare sååå nydelig!!

Skulle ønske det var nyvaska gulv og lukten av grønnsåpe her også.. Men d ser ikke ut til at det blir d denne helga.. Hjemme alene helg jeg og poden og jeg sitter her med feber.. Øggg... Istedet koser jeg meg her i blogglandia.

Romantikk-takk. sa...

Så lekre bilder,herlig romantisk. :)Klem.

Barbro sa...

Vakre bilder! Og headeren er kjempeflott!!
Ha en riktig god helg :)
klem fra Barbro