søndag 5. september 2010

Fårikål, stickers og sjablonger...

Tja, kanskje en litt uvanlig kombinasjon....?! Vi har vært på fest i Stamsund i helga, så dagen idag skulle etter planen være en ekte sofa-søndag. Men med mark i den delen som står høyest når jeg plukker tyttebær ble det ikke helt sånn;) Jeg har nemlig vært så heldig og fått noen stickers og sjablonger fra Hilde Heimdal, som jeg har brukt litt rundt omkring idag.





På spisestuebordet har jeg brukt 2 sjablonger, og malt hvitt. Det passet fint til de hvite stolene.



Og som dere sikkert skjønner av innleggstittelen, har jeg spist årets første fårikålmiddag idag, hos svigermor. Og det blir neppe den siste:) Mmmmmmmmmmmmmm......

Men NUH er det sofatid! 
Eller det vil si....skal bare male sjablong på en sinkbalje først som dere skal få se bilder av senere:)

Hildes sjablonger og stickers kan dere se mer av HER,
og de fåes kjøpt hos RokaDesign.no - løp & kjøp!!

10 kommentarer :

Hulda sa...

Må få rose deg for den vakre headeren din. Så stemningsfull og vakker den er. Nydelig med lyset helt på siden der. Vakkert, rett og slett.

Flott innlegg også. Så stilig den duken var, tøft med litt rå look. :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Me love stickers♥
Er so dekorativtt! Har fleire oppe og fleire som ventar på å bli limt opp!☺

Fårikål-nam☺ Typisk haustmat☺

Håpe du får ei fin ny veke☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så fint som det blei!
Og nydelige bilder av soverommet deres under her!

Ha en fortsatt fin kveld
Klem JM

Karma sa...

Fårikål er en av de største grunnene til at jeg liker høsten (det og at det er en sesong nærmere jul hihi). Må nok snart på søndagsmiddag til moren og faren min, fårikål namnam

Klem Kaja:)

Hilde Heimdal sa...

woooow du er bare sååå utrolig flink, det ble sååå bra !!! :))))

Vibeke / Mammas Hus sa...

Noe sier meg at du har mye ord rundt omkring. ;)

Lekkert! :D


Vet du, fargen på nattbordet er original. Den har vært sånn i snart 50 år. Elsker den! ♥

Romantikk-takk. sa...

Nyydelig igjen,flink du. Elsker headeren din. :))Klem.

ennahs lille hjørne sa...

:) så fint det ble:)
vurderer en bestilling inne hos henne jeg også når jeg har fått til å bestemt meg for hvilke,merkelig nok...hehehe

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Takk for så fine ord frå deg no, fleire gongar! Her var så fint på bloggen din, soverommet var også lekkert! Synes nattbordet blei kjempebra eg? Eg bygde mitt i juli, og visste ikkje heilt om det skulle få stå, men det fungerer max! :) Har kvit filt under steinane, for å unngå striper i golvmalinga. Kanskje eit tips?

Lykke lykke til i konkurransen!
Ha ei flott veke!
Klem frå Elin :)

Jennys fire vegger sa...

Så fint det ble med stickersene! =) Og hele det bordet, med alt oppå, er bare så tøft altså.

Gleder meg til fårikål jeg og, nå fikk jeg vann i munn! :-D

Håper du koste deg i sofa`n.
Klem Jenny