lørdag 18. september 2010

De siste skattene....

...har kommet på plass...LYKKE!! Heldigvis har begge vinduene overlevd den lange reisen fra sør til nord i landet:) Å kjøpe ting på Finn.no medfører en god porsjon spenning i det man pakker ut det man har kjøpt og betalt uten å se det... Og lykkeligvis gikk det bare godt denne gangen også:)



Det lille vinduet passet perfekt som 'lysfat' på kistebordet i stuen.
Ideen har jeg fått fra Hulda med bloggen Husfruas Memoarer.


Det store vinduet har jeg hengt opp i spisestuen, veldig fornøyd med det også:)



Settekassen, eller trykkeriskuffen har også fått plass i spisestuen/trappeoppgangen. 
Denne har jeg tenkt å beholde som den er, syns den var kjempefin.


Til slutt et oversiktsbilde (i elendig kvalitet) av spisestuen, syns det ble rett så koselig:) 
Nå er det sofakos med blogger og Skal vi danse resultater:)


15 kommentarer :

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Rett og slett NYDELEG♥
Og so bra at det overlevde turen! Alltid spennande kjøpe usett og mtp frakta ja...

Stova di er kjempekoseleg♥
Kos deg der☺

Klem M♥

Anita S Home and Wine sa...

Såå bra vindet overlevde turen
kjempefine bilder du viser :)
ønkser deg en flott kveld
klem anita s

Hulda sa...

Så artig da å se at du fant inspirasjon hos meg til det vinduet. :) Mitt ligger fortsatt på salongbordet og pynter opp. Likte veldig godt den settekassen også. Lekkert!

Vibeke / Mammas Hus sa...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ fint! *såååååååmisunnelig*

Så kjempesmart med vindu som lysbrett. *huskepå*


Kose seg i kveld, jeg skal se repriser av Criminal Minds og Ungkarskvinnen ;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempefint Monica! :) Du er så flink til å gjøre det koselig!!

Nå er vi endelig hjemme igjen og det er rett og slett kjempedeilig.

Klem

Guttemamma sa...

Løkki ju!! Ble utrolig fint i din superfine fra før stue!!
nattaklem

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Godt det kom vel frem:)
ha en fin søndag
eddaKlemmer

siren sa...

Åååå så mye fint du har fått tak i, din heldiggris! ;) Du har det superlekkert i spisestua di! :)

Jennys fire vegger sa...

Nydelig vinduer og kjempefin "settekasse". Så herlige ting! Jaggu ikke gitt at de overlever en sånn ferd, så bra at alt gikk fint. :o)

Ha en fin søndag!
Klem Jenny

Karma sa...

Så heldig du var og fikk tak i de vinduene. Alltid skummelt å handle på finn.no, men det pleier hedligvis å gå bra!

Klem Kaja:)

Ida Susanne sa...

Fantastisk skjønnt det lille vinduet ditt var..

Gode kjøp ;)

TUSEN takk for snille ord om bloggen min,herlig med slike tilbakemeldinger :)

Go'klem

Linda Camilla sa...

Fantastisk nydelig!! Elsker de gamle vinduene dine :) Heldig gris!!
Jeg ble helt betatt av bloggen din så jeg la deg til som følger jeg!

Ha en god søndagskveld!

klem lillemy

Karna sa...

Så bra at vinduene kom seg vel hjem i posten....like spennende hver gang....Super koselig hos deg, og veldig fine bilder du tar!

Anonym sa...

HEI PÅ DEG!
Bloggen dn er helt nydelig!
Hva har du gjort med settekassen får å få den sånn matt?
Gleder meg til å følge deg.
Mvh vibeke

Monica sa...

Hei Vibeke, og takk for hyggelig hilsen:)
Jeg har ikke gjort noenting med settekassen, den er helt orginal;)

Klem!