torsdag 16. september 2010

Bruktfunn og netthandel...

Endelig har noen av den siste tids kupp kommet i hus:) Nå venter jeg bare på det jeg gleder meg mest til; settekassen og vinduene! De gamle bryggerikassene jeg kjøpte på Finn.no var kjempefine! Den fra Lillehammer Bryggeri har havnet i spisestuen, den andre fra Hamar bryggeri vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av enda...det er på en måte litt fullt her:) Denne kassen har jeg fylt med høstens selvskrevne gjest; Erika - og et skilt jeg kjøpte hos Arbeidshuset.no.  



Jeg har handlet litt mer enn skiltet hos Arbeidshuset.no, en nettbutikk jeg absolutt kan anbefale dere å besøke! Ikke bare har de masse lekkert, men de har en service jeg sjelden har opplevd maken til! Det gikk bare noen få timer fra jeg bestilte til jeg fikk meldingen om at pakken var sendt, samt pakkens sporingsnummer. Dessverre var den ene lykten knust....det er jo slikt som kan skje - posten behandler ikke akkurat pakker som egg, uansett hva som måtte stå skrevet utenpå esken.... Jeg sendte en mail til Arbeidshuset i går kveld, og fikk svar nærmest på rappen, med svar om at de selvfølgelig skulle sende en ny! TUSEN TAKK for god og personilg service Stine!


Så fornøyd var jeg altså at jeg allerede idag har vært inne og lagt inn ny bestilling. Jeg kjøpte to slike lampeskjermer i den største størrelsen, og jeg elsker dem!! Nå har jeg bestilt to små også, til vinduslampene mine. De hvite skjermene skal få seg en liten vinterferie:) Det er igrunn en hel del som pakkes bort nå om dagen, det er jo høst - er det ikke herlig?? :)


Lyktene fra Chic Antique har jeg hengt opp i en trollhassel over spisebordet. Det ble så koselig!
Nå sikler jeg på disse gardinene fra Jeanne D'arc Living til vinduene i spisestuen..Bare må ha dem;)

(bilde fra Lunehjem.no)

10 kommentarer :

Beate i Husets Hjerte sa...

Så mye vakre ting! God service er så viktig da..skal jammen titte innom dem jeg og. :-)

Hulda sa...

Så flotte lampeskjermer! De var virkelig stilige. Likte veldig godt de kassene også, slike er jo så flotte å ha. :) Har noen som ligner, bruker de både ute og inne. :) Super den gardinen også.

Randi sa...

Jøss..rene julaften for deg!
Masse stilig du har kjøpt deg og bestilt.

Må se nærmere på den nettbutikken.

Ha en god natt

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefine ting☺
Er masse fint i den nettbutikken ja..masse fristande..☺
Og god service er jo alltid kjekt!

Nyt dei fine tinga du har kjøpt deg☺

Klem M♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så du vant budrunden ja :D Grattis!!!

Koselige bilder ♥


Håper dere får en herlig helg!

*klem*

Precious Home sa...

De gardinkappene sikler jeg på også;) Nam!

Ha en fin helg!

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Kjempefine de kassene, og masse andre lekre ting du viser her!

Ha en flott helg
Klem Janne Merethe

Jennys fire vegger sa...

Nydelige kjøp du har gjort. :o) Kassen var tøff, og lampeskjermene kjempefine!

Jeg har vært inne og tittet hos Arbeidshuset mange ganger, og det blir nok litt handel der, ja. :o)

Og de gardinene var virkelig flotte ja, håper ønsket går i oppfyllelse!

God helg!
Klem Jenny

Gammel stil sa...

ÅÅÅÅH, vi blir misunnelige!! Vi vil også ha:) Tusen takk for koselig kommentar hos oss:) Har fått tre nye følgere i løpet av natten, men vi vet bare hvem to av dem er:) Finner ikke den siste, blogglandia er vanskelig til tider;)

Ha en god helg:) Klem fra tvillingene:)

ennahs lille hjørne sa...

Kjempe stilige lampeskjærmer!!!
Må sjekke ut arbeidshuset jeg også, takk for tips;)

Ha en fin fredagskveld:)