mandag 23. august 2010

Syns Posten er treeeeeeg......

Jeg var bombesikker på at jeg kom til å få stoltrekkene fra Ikea i posten idag, men den gang ei....:( Jeg som var så innstilt på å blogge spisestuen ikveld! Jaja, da kommer de vel i morgen;)

Enn så lenge får jeg vise dere nattbordet til husbonden..


Han blir sikkert kjempebegeistret for å ha fått nips på nattbordet sitt, hihi;)


Sjøkartet er en litografi fra 1630, kjøpt på Gjenbruket på Lillehammer.
Rammen er fra Ikea, syns den var så søt med de små nuperellene rundt kanten:)


Jeg har til og med dristet meg til å vise dere litt av gulvet...
...dere skjønner vel nå hva jeg mener med at dette trenger å males!? :)



Vil du følge Tyrifryd på Facebook? Trykk på bildet under!



10 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, er de ikke skjønne? ;) Spesielt på dager der de virkelig eeeeeeeeeeeelsker hverandre! :)

Nattbordet var fint synes jeg. Gulvet derimot... For rødt for min smak da... Jeg ANGRER på gulvvalget i stue + kjøkken, men skal la være å mase om det ei stund! Det er helt levelig med, men skulle ønske jeg hadde valgt et lysere!

PS: Ang posten... Den er treeeeeeeeeeeg hit til nord! OG hit til Sortland kommer det ikke pakker på mandager. Vet ikke hvordan det er på Melbu, men sånn er det iallefall her!

Klem

Karma sa...

Så irriterende å sitte å vente på posten! Skjønner litt hva du mener med gulvet. Vi valgte valnøtt parkett da vi pusset opp kjøkkenet, men det er ikke noe rødt i den i det hele tatt.

Tror ellers at husbonden bør være glad for å ha et nattbord i det hele tatt. Hadde det ikke vært for deg...:)

Klem Kaja:)

Jennys fire vegger sa...

Huff, kjedelig å vente på noe ille fint, regningene kommer alltid fram fort liksom... =)

Kjempefint nattbord til mannen, nydelig ramme med bilde.

Og gulvet forstår jeg. Det er fint, men hadde gjort seg best i lysegrått! =) Hør, hør!

Ha en fin kveld videre.
Klem Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

Wow, det var RØDT ja!! Det MÅ bli grått. :)))))

Kjempefint bilde - og jeg tenkte det du skrev, han blir sikkert glad for pynten der.... *ler*

Eva sa...

Søtt nattbord.
Men du.. dinna sengegaveln...
Blir ikkje ferdig med den!
Malt på teksta sjøl? Eller?

Lika den sooo godt.

Klemma frå Eva

Randi sa...

Men den som venter på noe godt...:-)

Syns nattbordet ble tøft jeg....passet til en mann....her har vi ikke nattbord...men det er på tur....og du, jeg fikk napp på dører...en dobbel og 3 vanlige...og de er gamle.....skal bli spennende å se om jeg kan bruke dem :-)

Ha en fin kveld

Godt Isolert/Victoria sa...

JØSS, ikke akkurat rask å få hentelapp i posten... Noe som minner meg på at guttene venter på gave fra pappen min... Må spore den NÅ... Kanskje det blir nye klær til guttene i morgen... hihi Har du sett Parenthood på tv3 i dag? Nu serie som startet i dag. Ganske bra synes jeg.

Romantikk-takk. sa...

Ja det er irriterende å vente på en pakke som aldri kommer. Fint soverom da,syns ikke gulvet er såå ille. Likte det bildet med kartet på din gubbes nattbord. Ha en flott dag.:)Klems.

salige lavendel sa...

Så fint det litografiet ditt er!

Guttemamma sa...

Nydelig på soverommet deres,virkelig!!
Jeg har hvitt stoff og om det ikke haster,skal jegs e etter noe grått til neste bestilling fra Panduro eller stoff & stil. Beklagers ent svar,så ikke meld din før nå..
klem