torsdag 12. august 2010

Snekkerier og bruktfunn...

Idag har jeg begynt på det store kjøkkenprosjektet som jeg har nevnt tidligere...
Nåjaa..Så stort er det vel ikke, men tidkrevende. Jeg har fått snekret sammen skapet og oljet det.
Nå krysser jeg fingrene for at det ikke blir regn inatt, for jeg hadde jo naturligvis ikke vett nok til å sette det under tak...:)


For øyeblikket ser det mest ut som et hundebur, 
men det er altså ikke dét jeg har tenkt å bruke det til:)
Jeg kan nesten ikke vente til det blir ferdig!!


Et lite bruktfunn har det også blitt idag.
Dette nydelige sausenebbet bare måtte bli mitt, og gjør seg godt som blomsterkrukke:)


Nå skal jeg krype til køys, og lade opp batteriene til mer snekkerier i morgen.
Utrolig hva man får gjort når man har ferie;)) Nattinatt!

8 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Gleder meg til å se hvordan det blir. Du er så flink så jeg regner med det blir supert. Jeg har fri i morgen og det skal bli hæææærlig. Guttene skal noen timer i barnehagen og jeg skal ta meg en tur til Sortland for å se litt! ;) PLUSS at jeg egentlig har en hel del som burde vært gjort hjemme.

Natta! :)

Anitas hus sa...

Så spennende:)
Så flink du er da. Jeg er nesten litt motsatt jeg da, får gjort mer når jeg ikke har ferie, for når jeg har ferie så har jeg sååååå god tid også utsetter og utsetter jeg^^,)

Gleder meg til å se det ferdige resultatet:)
Ha en flott helg!
Klem, Anita:O)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Spennande prosjekt☺

Søøøøt susnebb med blomst i♥

Klem M♥

Eva sa...

Heia!
Her må en følge med å sjå resultatet forstår eg. Spennende.
... og takk for tips om å bruke sausenebb som blomsterpotte.
Nydelig idè.

Ha en knalldag i lag med skapet ditt.

Helsing Eva

Beate i Husets Hjerte sa...

oi håper det har gått greit...her lyner og tordner det som bare det og skapet ditt står ute. Blir gøy å se prosjektet videre! God helg!

Eva sa...

.. og du dissa knektane som ramme i hyllene vart berre til å dåne av.

Helsing 2 Eva

sylvia sa...

hei.
så spennende dette er da, blir gøy å se hva det blit ut av det.
nydelig sausnebb potte...
ha en fin dag,håper ikke regnet kom i natt.
klem fra sylvia

Karma sa...

Så spennende. Når jeg skriver dette så er natten over og jeg håper det ikke regnet like mye hos deg som det har gjort her hos meg...

Gleder meg til å se resultatet!

Kaja:)