søndag 8. august 2010

Siste kveld....

...på Lillehammer, før det bærer hjemover igjen... 1 uke går (som alltid) så altfor fort.. Men jammen har vi rukket over mye på denne uka:) Vi har hatt 2 fantastiske dager på hytta med mamma og pappa, og 1 dag i Oslo/Drammen. I tillegg har vi vært på mange koselige besøk hos gode venner her på Lillehammer:) I morgen blir det familiekos før vi pakker i bilen med kurs nordover.




Så spørs det om vi får plass til alt mine nyerværvede skatter i bilen, hihi;) Man passer da på å shoppe litt(?), når man først er i "storbyen";) Det har blitt et par turer mer på Gjenbruket enn husbonden syns er innenfor grensen, for ikke å snakke om X antall turer til alskens sentrumsbutikker og kjøpesentre;) På toppen av det hele har jeg lagt igjen litt feriepenger på Fretex på Alnabru, og enda litt til på Ikea. Og når O'Store Ikea først er innen rekkevidde nøyde jeg meg ikke med bare Furuset, men var også blant de siste kundene ut døra på Slependen i går kveld;) Vi snakker LYKKE!!!


Det høres ut som jeg ikke har gjort annet enn å shoppe med husbonden på slep, så til mitt forsvar må det nevnes at han har fått nikose seg i skog og mark, og har til og med fått fred og ro med den nye fluestanga si. Uten særlig hell vel og merke, men det spiller ingen rolle så lenge han får opplevelsen, roen og freden dette gir han♥

 

Nytt objektiv er kjøpt til kameraet vårt, et 55-250! Gleder meg til å få testet det skikkelig! 
Nå ønsker jeg meg 100mm macro:))



Til slutt vil jeg si:
1000 TAKK til alle som har kommet med tips om både stolene mine og klesrullen! Jeg har bestemt meg for hva jeg skal gjøre, og jeg har en hel haug med prosjekter å gripe fatt i når jeg kommer hjem:)) Følg med;)


Som vanlig har jeg tatt laaangt flere bilder enn jeg klarer å holde styr på, så nå har jeg sittet her med sorteringsvansker i en times tid;) I neste innlegg kommer bilder av mammas skatter og muligens mine nye funn...Disse bildene er tatt på hytta og i området rundt. Ønsker alle mine bloggvenner en herlig lørdagskveld!!

3 kommentarer :

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Det høres ut som du har hatt en perfekt ferie:)
Blir spennende og se hva du har kjøpt...
ha en flott søndag..
eddaKlemmer

sologbolig sa...

Herlige bilder !Og kjekt å shoppe andre steder enn på hjemstedet. Ha ein fin søndag.

Godt Isolert/Victoria sa...

Kjempefine biler! :)

Høres ut som ferien har vært fin!

KLEM