lørdag 14. august 2010

Kjøkkentjeneste Del 4 - Mitt eget lille Skafferi...

Endelig kan jeg strutte av lykke over mitt eget lille hjemmelagde Skafferi! Jeg er kjempefornøyd!


Skapet er laget etter mål, og har samme dybde og høyde som de andre underskapene i innredningen. Tidligere var det, som nevnt tidligere, bare et åpent rom her som bare samlet tomgods og rot...



Skapet er bygd av underpanel/trobord, og er først oljet med tinngrå, og deretter malt 3 strøk med bomull, og helt til slutt lakket med 1 strøk silkematt, vanntynnet klarlakk.



Nå har mor i huset funnet seg et glass vin, og skal koooose seg med kjæresten og film resten av kvelden - og selvfølgelig rusle et par ekstra turer innom kjøkkenet for å beskue herligheten:))



SÅ VIL JEG BENYTTE ANLEDNINGEN TIL Å SI:
1000 takk til alle som'liker' Tyrifryd Blogg på Facebook!!
Det kommer stadig nye medlemmer, og alle som foreslår Tyrifryds Facebook-side 
for vennene sine er med i trekningen av flotte premier:):) 

For å komme til Tyrifryds Facebook side og delta i giveaway'en, klikk HER!
For å delta i giveaway'en på bloggen, klikk HER!


Ha en fortsatt strålende lørdagskveld alle sammen!! :)

13 kommentarer :

tinemor sa...

Så utrolig fint det ble!!!
Klem

Anitas hus sa...

Så nydelig!!!
Skjønner godt at du må ta deg en runde på kjøkkenet i ny og ne bare for å beundre, det hadde jeg også gjort;)

Kos deg med kjæresten og ett godt glass rødvin!

Klem, Anita:O)

Jennys fire vegger sa...

Det ble kjempeflott! :-D Virkelig nydelig altså!

Ha en fin kveld videre.
Mvh Jenny

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempelekkert det ble, snuppa! :) Du er så flink!


(Jeg har mye ideer, men som regel en svigerfar eller mann som utfører ;P)

Kos deg med vin, det gjør jeg også. ;) *skål*

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

WOW! Dette ble utrolig flott!! Forstår godt at du er fornøyd! :)

Klem

lillelise sa...

Så fint kjøkkenet ditt blir! Masse gode ideer og inspirasjon å finne hos deg.
Ha ei fortsatt fin fin helg

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So smart og fint☺
Hehe, godt det ikkje er bere meg som stadig på kikke på "nye" ting i huset☺

God søndag☺

Klem M♥

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så fint som det ble! Nydelig rett og slett, og med hyller over, så fint!!

Ha ein super søndag
Klem

Karma sa...

Det var kjempefint før og enda finere nå! Skjønner godt at du må ta noen ekstra turer bortom for å beundre det! Selv kan jeg glede meg over noen nye puter i ukesvis... hihi

klem Kaja:)

Godt Isolert/Victoria sa...

Hei og hopp!

Det ble kjempefint. Du er jo bare superflink! :) Og enda en gang, virkelig lekkert med de hylleknektene i forkant. ;)

Håper helga har vært fin. I går hadde vi vin og moro i badestamp i kjerringnesdalen og i dag har vi vært der og badet med guttene!

mange klemmer

siren sa...

Oi så flott, og så kreativt! Alltid så flink du, og så den flotte skriften du lager på det du maler...PROFF!! ;)

Ser jo nå at du har en akkurat likedans vekt, den var helskjønn jo...kjempefin farge!

Snart jul ja, det går fort unna når man kommer i sitt vante gjenge igjen! ;)

Nå skal jeg gå inn på facebook og legge meg til som følger av siden din, skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før! Jeg er litt treg av meg der ja! Ha ei super uke! Klem :)

siren sa...

Og ja...vi har hatt akkurat like dårlig vær som dere, helt grusomt! I forrige uke var mannen min å skrapa is av ruta på bilen...brrr...

Godt Isolert/Victoria sa...

Ja, jeg liker også "gammelt møter nytt". :) Og det beste av alt (nesten) er jo at dette salongbordet er høyt og ikke i gulvhøyde som tydeligvis er trenden nå. Noe så irriterende som det skal du lete lenge etter! ;)