onsdag 11. august 2010

Kjøkkentjeneste Del 3

Ja, det er det jeg sier; FORT GJORT;)) Pfffffffft! Da er det siste lille prosjektet på kjøkkenet ferdig!
Eller det vil si....det kom plutselig opp et NYTT lite prosjekt idag mens jeg holdt på her... 
Det får jeg ta i morgen:)



Vi har hatt et åpnet rom mellom kjøleskapet og veggen som jeg lenge har lurt på hva jeg skal gjøre med. Når vi tegnet og bestilte kjøkkenet sto det nemlig en dør her, som vi i ettertid bestemte oss for å blende. Planen er nå å bygge et skap med samme mål som benkeskapene ellers.



Hyllene er ihvertfall ferdige, og vi ble superfornøyd! 
Som nevnt tidligere var det husbondens idé å bruke knektene i framkant, Jeg hadde ikke tenkt tanken engang....er det rart jeg er glad i mannen?!?! Hihi;)) 


Fortsettelse følger helt sikkert i morgen;)



En aldri så liten SMASKOS til husbonden!

11 kommentarer :

HusmorDronninga sa...

Å bruke hylleknektene i fremkant ble veldig bra! Tror nok ikke jeg hadde tenkt på det jeg heller nei...
Smarting han derre mannen din :)

Hilde sa...

Så fint det ble! Veldig lur plassering av knektene. :-)

Drømme ♥ Christina sa...

Oj,ble kjempe fint. Å de hyllene var jo lekre.
Ha en vidre fin kveld.
Klem Christina

Godt Isolert/Victoria sa...

Det ble jo helt SUPERT med hylleknektene i front! :) Og så fine hylleknekter må man jo vise frem!

Klem <3

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Han er slettes ikke så dum den mannen din, nei ;) Fortjener en smaskos for den der ;) Kjempefint!!

Jeg ble ganske stolt i hjertet da mannen kom hjem i går og sa at han lurte på å kjøpe seg HVITE Bose høgttalere..!! :) (han var lei av å ikke ha skikkelig lyd, de gamle høgtalerene er forvist til gutterommet hjemme hos foreldrene hans...)

Klem!

Catrine sa...

Så fin blogg du har! Liker stilen du innreder i :)
Men jeg har et spørsmål. Hvor er det fine smykkestativet på hylla fra? :) Har ønsket meg sånt lenge, men det er ikke å oppdrive...

Kari sa...

Det ble kjempefint! Det er så koselig med sånne åpne kjøkkenhyller, og knektene var jo prikken over i-en. Det var da litt av et "scoop" av et mannfolk du har :) Mannen her i huset driver faktisk og maser om at vi skal male ALT hvitt (selv om det ikke er mye som gjenstår). Jeg sier ikke nei takk :)
Det var forresten kjempelurt å sette opp en dør foran microen, og det meg oppvaskbørsten skal jeg også prøve :)

Ha en super dag!
Klem fra Kari

Vibeke / Mammas Hus sa...

Den mannen altså. ;) KJEMPE fint! :)))

Monica sa...

Hei Catrine!
Smykkestativet er kjøpt på Kremmerhuset. Jeg har det på kjøkkenet av den enkle grunn at jeg trodde det skulle få plass på badet, men dengang ei...så jeg pleier å henge små kopper på dem isteden:)

Karma sa...

For en utrolig fin måte å bruke hylleknektene på! Du må hilse og si wow! Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å låne den ideen her hjemme et sted, et passende sted

Håper du koser deg denne regnfulle fredagen :)

Kaja:)

Sandra sa...

Kjære deg!
Må bare få takke såå masse for fantastisk inspirasjon. Er en glede for både hjerte, øyne og sjel denne siden din! :)