onsdag 11. august 2010

Kjøkkentjeneste Del 2

Jeg lever med en konstant overbevisning om at alt er gjort i en fei...Hver gang jeg begynner på et nytt prosjekt tenker jeg den samme tanken; Fort gjort, gjort på ei litta kveldstund detta;) Slik går det sjelden, eller aldri. Gårsdagens småplukk var intet unntak, men nå er ihvertfall del 2 ferdig;)


Da vi pusset opp kjøkkenet og kjøpte nye hvitevarer i vinter var planen å enten kjøpe ny mikrobølgeovn, eller en kaffemaskin. Vi endte opp med ingen av delene. Vi drikker sjelden kaffe, og den gamle mikro'en gjør nytten sin de få gangene den er i bruk. Vi ble derfor stående med 'åpen løsning' i innredningen, der den gamle mikroen står nå. De nye hvitevarene er svarte, og mikroen står derfor ikke i stil med resten da den er sølvfarget...slik kan man da ikke ha noen av;)


Løsningen ble derfor at vi kjøpte en Ståt-dør på Ikea. Den var 8 cm for lav, men man er da løsningsorientert;) Jeg har laget en list over døren. Husbonden fikk velge sitatet, og vi ble riktig så fornøyd:)


Nå skal jeg se om jeg får ferdig hyllene jeg malte igår:)

Denne smarte og enkle ideen fant jeg i Boligpluss - kjekt å ha en pen bolig til oppvaskbørsten;)


Ønsker dere alle en fiiiin dag!!

2 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Det ble kjempefint med dør og list med sitat over! :)

Så smart med norgesglass til oppvaskbørsteoppbevaring! :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempefint! :))))))


Så også på børsteløsningen, men har så mye annet også, så får helle lakke det jeg har.... Hmmm... Lakke! Moro! :D