torsdag 19. august 2010

Innholdsrik og folksom torsdag i Vika...

Ja, det har den virkelig vært!! Jeg har passet begge de nusselige gudbarna mine idag, i tillegg til mine fire. De tre største har kompiser og venninner som etterhvert kom hitover, og min "kusine" (kaller deg det jeg, Janne, for enkelhetskyld;)) kom over med sine to småtupper:) På det meste talte jeg 13(!) barn i alderen 2 til 13 år - i min hage:) Utrolig artig! Det er jo et rent privilegium å bo i et slikt område som vi gjør!


En liten shoppingtur til Sortland ble det også idag, og klarte selvfølgelig ikke dy meg for å stikke snuta innom Kremmerhuset...Og det skar seg selvfølgelig totalt! For hva endte jeg opp med å raske med meg?! Joda, 2 nye emaljeskilter, FOR DET TRENGTE JEG JO.................................;)


Jeg aner rett og slett ikke hvor jeg skal gjøre av dem, for her er det jo fullt...Og det grønne skiltet glir jo ikke akkurat inn i interiøret og nipset ellers i huset...Detta var gjennomtenkt, Monica!
(Men jeg måtte bare ha det! :P)
Det andre skiltet er litt lettere å kamuflere, det har selvfølgelig hengt der i eeeevigheter, hihi;)
(Innimellom er jeg veldig glad for at husbonden ikke tar seg bryet med å lese bloggen min...)


Og så trenger jeg litt hjelp fra dere der ute:
Emmeline er den heldige eier av en Green Gate sukkerstrøe som jeg har forelsket meg fullstendig i!
Denne bare MÅÅÅÅ jeg ha! (hørt den før???)


Er det noen som vet om nettbutikker som selger disse???
Isåfall setter jeg veldig pris på et lite vink fra deg:)
(Bilde er lånt fra Emmelines blogg.)


11 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

Mooooooooooooooooooniiiiiiiiiiiiiiica!!! Jeg var jo i Harstad i dag og jeg var innom TO steder der de selger Green Gate. Du kunne jo ha bedt meg om å se etter...

Jeg har også lyst på det grønnturkise skiltet, men akkurat DET klarte jeg å styre unna...

Så bra at du ikke er lei av å se bilder av bildelista mi. :)

Jeg fikk ikke IKEA-katalogen i posten i fjor, men jeg bestilte den fra IKEA og fikk den etterhvert! ;)

salige lavendel sa...

Den sukkerstrøen smeltet jeg helt for...tror jammen jeg plutselig fikk et kunstig behov her =)

Godt Isolert/Victoria sa...

Åh, OSLO!! Misunnelig!! Jeg skal to uker til Tromsø fra 6.september så hvis du ikke finner i Oslo (???!!!) kan jeg se der! :) Bare si ifra!

Karma sa...

Ah jeg kjenner meg så utrolig godt igjen! "ja den må jeg bare ha, finner sikkert et fint sted til den når jeg kommer hjem"... :)

Hvis du ikke finner noen som har den, ville jeg sendt dem en mail og hørt hvem de har levert den til. Det gjorde jeg i fjor med et salatbestikk, de var veldig snille med hjelp :)

Lykke til, si gjerne i fra hvis du finner ut noen som har den:)

Klem Kaja:)

Barbro sa...

hehe, du og de skiltene. begge var fine da, men det grønne hadde bare herligst tekst syns jeg :)
fantastisk stemningsfullt det første bildet du viser også! og den sukkerstrøeren var bare NYDELIG! sikle sikle ;)
nattaklem fra Barbro

Kari sa...

Enda flere skilt?!?!? Hehehe, du er artig du :) Men de er jo fine da, så jeg ser på ingen måte noe galt i det ;)

Ha ei fin helg!
Klem fra Kari

Jennys fire vegger sa...

Sukkerstrøen finner du her:
http://mollegaarden.dk/maerker/greengate.html?gclid=CIzU3Ne4x6MCFY8y3godrn__sg&p=3

Og det skiltet hadde jeg hengt på hedersplass om det så hadde vært i den mest æsjete fargen en kan tenke seg! :-D

God helg!
Mvh Jenny

Josh Healy sa...

Hi, hope it's OK to contact you here. We would love to include your blog on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Josh

Anonym sa...

Hei.

Nettbutikken Velkommen selger denne sukkerstrøeren.

Mvh Henriette

Anno1925 sa...

Hihi... joda jeg kjenner selvfølgelig godt til dette med impulskjøp! Tror heller ikke min sambo leser bloggen min særlig ofte - tør ikke spørre i tilfelle han finner ut at han skal begynne å følge med :-o *krise*

Monica sa...

Takk for tipset, Henriette!!
Fantastisk!! :D:D