fredag 20. august 2010

Fredag og litt nytt...

Nå har jeg hatt søndag hver dag i 3 uker, så nå som ferien nærmer seg slutten er det vel på tide å få orden på ukedagene igjen;) Bonusbarna har reist igjen, og det merkes....det blir alltid stille og tomt når de har reist. LilleGull syns det var forferdelig å legge seg alene ikveld, så hun måtte få sove i mamma og pappa sin seng inatt..:P Jeg prøvde meg et øyeblikk med at det ikke var plass til henne i senga vår, men fikk til svar:
 "  joda mamma, vess du fløtta dæ får æ plass!"  Jadaneida, så det.....:)


Husker dere bildet av furudøra i DETTE innlegget? Nå er den ferdig, og de fleste vil skjønne at det er vår nye sengegavl. Foreløpig står den i garasjen, til jeg har tryllet plass til kommoden på soverommet som skyves ut i kulden til fordel for nye(gamle) nattbord, som jeg forøvrig ikke har funnet enda... Stadig på jakt etter de rette:)


Løperen fra H&M er kommet på plass på spisestuebordet, ble veldig fornøyd med den:)
Nå venter jeg bare på å få Henriksdaltrekk i posten som en venninne har vært så snill å kjøpe for meg på Ikea:)) Jeg har blitt enig med meg selv om at jeg ikke skal male stolene.....enda:)


Det gode været vi har hatt hele uka ser ut til å gi seg, nå regner det, og det begynner å bli skumt. Men hva gjør vel det, med nyvasket hus, levende lys og godt selskap;)


Takk for tips om sukkerstrøen fra GreenGate! Den skal staks stå på mitt kjøkken! :)
Ønsker dere alle en koselig fredagskveld:)

Pssssst: Har du lyst til å bli tilhenger av Tyrifryd Blogg på Facebook,
og delta i trekningen om fine premier
kan du gjøre det ved å klikke på 'knappen' under.

10 kommentarer :

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hermegås!!! (ENDELIG var jeg før deg med noe!!!! *fnise*)

Gleder meg til å se!


Apropos: Kænn je få sjå hele kjøkkenet snart hell????? (Hernesing blitt ;P)


PS: Trekning 1. sept ;)

sylvia sa...

hei.
å så fine bilder du viser,stor stemning i dem,neida det gjør ikke noe at det er regn,vi koser oss masse inne med lys å gode venner,
ønsker deg en fin helg,
klem fra sylvia

Godt Isolert/Victoria sa...

Jeg ønsker meg også slik sengegavl! :) hihi!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Så fin sengegavl!☺

Heldig som ha fått kjøpt løperen frå H&M-no er både den og putene utsolgt :( Typisk meg å vente før eg bestille, og når eg bestemme meg for å bestille er det for seint!! Lære aldri☺

God helg☺

Klem M♥

Livs Lyst sa...

Kuul duk! ;O)

Liv

Jennys fire vegger sa...

Aha! Sengegavl... Så sprekt! Og herlig tekst.
Bilde nr. 2 var virkelig et blinkskudd!

God helg!
Klem Jenny

Barbro sa...

kjempeflott sengegavl!! og den duken var flott :)
god helg!
klem fra Barbro

Astri sa...

Hei,
Så fin hedding du har fått. Herlig fersken farge. Lenge siden jeg har blogget nå, så du har kanskje hatt den lenge?!? Fin var den iallefall :o) Sengegavlen også ;o)
Mvh, Astri

Monica sa...

Hei Astri! Takk, det var hyggelig å høre:) Jeg har hatt den en stund nå, snart på tide å lage en ny høstheader:)

Miss Mette sa...

Hei Monica
Ja det har vært utrolig deilig med ”søndager” i flere uker nå ;) thi hihi… Flott sengegavel du har laget deg, og nydelig med slik skrift på ♥ og kjempetøff duk du har… Ønsker deg en fortsatt riktig fin helg, klem fra Mette