tirsdag 31. august 2010

Finner alltid en god grunn.....

...til å shoppe litt;)
Denne gangen er "skalkeskjulet" NIB's soveromsutfordring:)
(selvom jeg er ganske sikker på at varene ikke kommer til meg før fristen har gått ut, hihii...)




Anyway, jeg føler for å "høste" meg litt...det blir mørkere om kveldene, og det surt og kaldt i lufta...så nå blir de lyse sommertekstilene i pastell byttet ut med varmere høstfarger flere steder i heimen:) Jeg er veldig glad i høsten, og koser meg når jeg kan tenne lys og fyre i peisen...Sistenevnte har jeg planlagt å gjøre idag, bjørkeved er innkjøpt;) Ser det fortsatt er meldt sommer og varme på Østlandet, her i nord tror jeg nok sommeren kan skrinlegges for i år, og jeg ønsker høsten hjertelig velkommen;)

Høyst velkommen er også et nytt nummer av
som er å finne i butikkhyllene fra fredag den 3.september.... ♥

Ønsker alle en flott dag videre, jeg skal bruke kvelden på å utforme en ny høstheader...må jo lage det før juleheaderen skal på plass....og det går FORT dit;)) Eller hva?

1 kommentar :

Jennys fire vegger sa...

Flott sengesett og pute, det blir nok lekkert på soverommet. Mitt soverom derimot, er IKKE klar for noen som helst utfordring... =( Eller jo kanskje... utfordringen med å pusse det opp. =)

Ha en fin dag.
Klem Jenny