lørdag 24. juli 2010

TEMA: Entre....

En loppis-stol som har fungert som blomsterbord på trappa ute, er nå flyttet inn i entreen.. 
Den herlige filleryen er kjøpt på Jotex.no.



Norgesglassene har også fått bopel innomhus, de har stått ute i 
paviljongen som står fullstendig ubrukt hittil i sommer..... 
Dette glasset har fått seg en hank, og 'Best Dad' skiltet som husbonden har fått av sine 4 håpefulle♥



Jeg hadde igrunn gitt opp håpet om årets sommer her i Nord-Norge, MEEEN, idag har vi hatt sol og 13 grader! Når man ikke har sett sola på ukesvis (selvom det er lyst hele døgnet) glemmer man fort 3 uker med regn når den først titter frem:) Og i morgen er det meldt enda bedre! Det gledes, kan skjønne!! Hørte på radioen idag at Pent.no tar feil i 4 av 5 værmeldinger, men når det meldes sol og varme velger jeg alikevel å være 100% optimist;)


Ekte gammel, og ny 'egenfremstilt' patina i skjønn forening♥




Synd ikke grønnfargen på kommoden kommer bedre frem på bilder...den er bare sååå fin:)


Et kjøkkenhåndkle er brukt til duk...i entreen....
Ting må ikke nødvendigvis brukes i de rommene de 'hører til'...


Nå venter fløtepoteter, biff og rødvin (er det rart man eser ut?!hihi;) ) sammen med husbonden♥ 
Håper alle har en strålende lørdagskveld!
Jeg krysser fingrene for sol og sommer i hele landet i morgen:)

7 kommentarer :

Home By Virginia sa...

Søt stol... ☺ Herlig patina du har fått til på den kommoden... ♥

Nå skal jeg hive meg på Facebook giveawayen din... ;)

Ha en fortsatt fin helg ☺

Klemmer ♥

Eva sa...

Vilt og vakkert. Liker stilen din. Vil gjerne følge deg videre.
Titt gjerne innom min blogg. Er ganske så fersk her inne, men er hekta:)
Hilsen Eva Maria.

Romantikk-takk. sa...

For en herlig gang du har,flott stol og så søtt med det norgesglasset som henger på veggen. :)Ha en fin dag. Klem fra Mette.

Godt Isolert/Victoria sa...

Så herlig gang du har! :) Så fint med det norgesglasset med hank! :)
Er det ikke herlig med sol og litt varme? Det var absolutt fortjent synes jeg! :)

KLEM

Godt Isolert/Victoria sa...

Puffen er fiks ferdig og det kommer nok bilder på bloggen i løpet av kvelden! :)

Home No.1 sa...

Hej Monica!! Kul att titta in till dig, en ny bloggbekantskap :-) Tack för att du vill vara med i min utlottning/ tävling! Men för att få två lotter vill jag att du länkar till webbutiken också med webbutikens logga, H:et med kronan...maila mig när du gjort det så har du dina två lotter OCH så ska du få en personlig rabattkod som ger dig 10% på hela butikens sortiment! Kram Annica.

Sandoren og Blåsten sa...

Fin stol også så morsomt at du viste Norgesglasset med hank, siden jeg også har blogga om det samme!

Vi får håpe det blir noen varme sommerdager fremover. Fortsatt god sommer.

Hilsen Gry K