mandag 19. juli 2010

Long time, no see....

Wohooo, to innlegg på en dag(!!) Nå er det lenge siden jeg har blogget... Jeg har virkelig ingenting på hjertet om dagen, den regnfulle sommeren vi har hatt her i nord begynner å sette spor...På lørdag hadde vi riktignok knallvær, og det fikk oss fort til å glemme regn og vestavind:) Forrige søndag hadde vi også sol, men langt ifra t-skjorte vær av den grunn:P
Men hva gjorde vel det, når vi fikk sett Lofoten på langs i sin flotteste drakt!!


Svolværgeita


Kaia i Svolvær, vi spiste lunsj UTE(!) :P


Ei stund trodde jeg nesten at vi var i Lunvik, manglet bare Kranrekka;)


Sandstrand på Flakstad, fantastisk!!

♥♥♥

Hmmm, nå endte jeg opp med å skrive om alt annet enn jeg hadde planlagt, så det er mulig dere må belage dere på et innlegg eller to i morra også;)) Nå; kvalitetstid ♥

3 kommentarer :

Godt Isolert/Victoria sa...

NYDELIGE bilder fra Lofoten! :)
Det var synd du glemte loppisen på lørdag, men, men! Det kommer vel flere loppiser etterhvert. Jeg venter på høstloppisen som bruker å være i samfunssalen på Sortland! ;)

Randi sa...

Sommer i Lofoten! det skulle alle opplevd en dag i livet...med påfølgende midnatt sol...vakkert, men så kaldt:-)
Herlige bilder du viser::-)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelige bilder. Det er flott i nord ja....


Du får trøste deg med at det er annenhverdagvær her nede også, skikkelig trist sommer.