mandag 26. juli 2010

Dagens funn...

Rakk med nød og neppe en snartur innom det lokale Gjenbruket idag:) Der fant jeg disse gamle bøkene...herlige! Titlene og innholdet er uvesentlig, de var fine å se på:)



Den ene er fra 1936, og har tydeligvis vært en 'lånebok'...


De 3 siste har fått plass i vinduet i trappa..
(som jeg forøvrig har GLEMT(!) å blogge om etter forvandlingen fra furu til hvitt.....) 


Så derfor må det bli en NOTE TO SELF her; husk å blogge om trapp før &etter;) 
Her er iallefall en liten sneakpeak....


Planlegger et innlegg til i kveld, trenger litt spisestuestoltips;))
Har et pittelite prosjekt på gang som jeg tenkte jeg skulle pusle litt med mens
Anna Anka surrer og tjater i bakgrunnen....:P


7 kommentarer :

Veronica sa...

Så nydelig bøkene var:)

sylvia sa...

hei.
å så flotte bøker du fant,så gøy å komme over sånt,
nydelige bilder du viser oss.
ha fortsatt gode sommerdager.
klem fra sylvia

Landlige Hjem sa...

Så lekkert!.) De gamle bøkene var riktig lekre!!
Flott inspirasjon, ble så glad av å titte innom deg!
Ønsker en nydelig kveld!:)
Klem klem Anki

Romantikk-takk. sa...

Flotte bøker,likte fargene. :)Kjempefine bilder. :)Klems.

Fossestua sa...

Moro med sjelfulle gamle bøker :) Små skatter...og ekstra moro at det var skrevet i den ene!

Hjertedamas blogg sa...

Dekorative bøker!!!! Herlige!! Si meg en ting, vennen! Det nederste bildet dit: Er det metersvis med blonder? Hvor får man tak i sånt? de var lekre:DDDD Grethe

MARY PERNULA sa...

You have a very pretty blog, your blog header is absoutly breath taking, the colors are to dye for. HUGS MARY