tirsdag 27. juli 2010

Åsså flytter vi...

....på nipset igjen;) 
Dette skrinet har stått i skapet en stund, og har i kveld blitt Bomullsoffer;) 
Det har dessuten fått tekst på seg...



Her skal bruktfunn-bøkene mine få bo, sammen med hjerteranken (er det det den heter?!) som forøvrig er den eneste planten jeg er i stand til å holde i live i mer enn 1 uke:p 
En takknemlig vekst som i tillegg er utrolig dekorativ...


Så vil jeg si TUSEN TAKK til alle som har kommet med råd og innspill angående spisestuestolene mine!! Jeg vingler voldsomt enda, men heller nok mest mot å spraylakkere de. 
Har tenkt ut en plan for grunnarbeidet slik at jeg unngår plastikk-look'en... 


Og skulle det bli heeelt krise har jeg funnet ut at Henriksdal-trekkene fra Ikea kan passe:) 
Og har man ikke Ikea i umiddelbar nærhet, så har man jo Bemz.com
For de som ikke kjenner til siden; her kan du pimpe Ikea-møblene dine:)


Kjærlighetens lov skal også få midlertidig oppholdstillatelse i skrinet, 
til jeg kommer på et bedre egnet sted for den;)


Mammas gamle sandkakeformer som har måtte gå igjennom en natt i syrebad,
får stå fremme til pynt, sammen med en ikke tilfeldig valgt Chic Antique sjablong. 
Alle våre 4 håpefulle har nemlig navn som begynner på S:)



Og her er vi samlet alle sammen....:)


Og igjen:
Tusen takk for alle råd, tips og erfaringer om stolene! Dere er så skjønne:) 
Vit at jeg setter pris på hver og en av dere:)

Nattinatt fra Vikaveien

6 kommentarer :

Christinas låvebutikk sa...

Så masse fint!
Takk for kos kommentar!
Ja det ble gardiner! Hehe!!
Ha en god sommer videre!!

Miss Mette sa...

Hei Monica
Så koselig at du vil være med på min giveaway :) Så mange flotte bilder hos deg og nydelig pyntet. Likte den hvite kassen din veldig godt – og veldig dekorativt med bøker oppi… Herlig og flott header også ♥ Ønsker deg en fortsatt fin sommer, klem fra Mette

Kathleen sa...

Hei!
kom over den fine bloggen din :) ser du har butikk på epla, så mye fint du lager! Skiltene er så søte.

Jeg har en konkurranse på bloggen min om du vil være med :)

Godt Isolert/Victoria sa...

Så flink du er til å pynte, Monica! :) Masse flott her ja!

Ha en fin dag.

Godt Isolert/Victoria sa...

Utfordring til deg hos meg! ;)

Godt Isolert/Victoria sa...

Utfordring til deg hos meg! ;)