tirsdag 15. juni 2010

Tid for funn... OBS: bilderas!

Den siste ukens funn skal, som seg hør og bør, vises frem:) For å ta det første først; 


Dette saltkaret i emalje har jeg ønsket meg lenge, endelig har jeg fått et i hus:)
De sukkersøte godteskålene kjøpte jeg hos Velkommen for en stund siden..


Denne herlige tørkerullholderen bare måtte bli min!


Et kleshengertrekk og (enda et) skilt....:P
Dere som følger meg husker kanskje at jeg sa at jeg IKKE skulle kjøpe flere skilter....
Akkurat dét gikk rett vest for å si det slik;)


Tjaaaaa, hva skal man si?! Flere skilter.....
Og endelig har jeg fått meg små tall- og bokstav- sjablonger fra Chic Antique. Tenkte jeg skulle bestille meg sekkelerret fra Stoff og Stil og lage meg egne melsekker/duker, 
da det viser seg å være håpløst å få tak i til en overkommelig pris... 


Oooooooops!!


Lekre duklodd i 4 pak. Mye større enn jeg trodde, kjempefine! Tror jeg må ha et sett til av disse...
Det var med en ting til i pakken, men det var en gave til min gode mamma, 
så det kan jeg ikke vise dere;)

♥♥♥

 Så til Henningsvær-skattene...på forhånd får jeg vel advare dere; 
det ble et par skilter med herfra også...;P


Kjærlighetens lov på papyrus....


NÆÆH!! Et skilt!!


"......Ingen kommentar......."



Snuppete syletøyglass-hetter, det ene glasset har jeg fylt med mammas gamle sandkakeformer.
I det andre ligger svigermors gamle blonder og lavendel duftposer.


Og til slutt denne skjønne fyrstikkesken fra Sagen Vintage... 
Bildet i bakgrunnen er noe av det kjæreste jeg har; brudebildet av mamma og pappa...
Hvis dere leser dette: det er pakker på tur til dere i posten... Rett og slett fordi
DERE ER DERE

13 kommentarer :

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så masse fint! oj oj. Masse lekkert ser jeg

ha en fin uke
Klem Janne Merethe

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tja, hva skal en si... Det er en del skilt her også. ;P

Skal titte meg en tur innom Lobelia i kveld selv, har i dag betalt noe på Ebay, og kjøpt meg ny mobil, så burde vel ikke, men det blir lett nettshopping når kroppen fungerer best på sofaen. ;P

*klemmepå*

Ida Susanne sa...

ååå..
En skilt-elsker som jeg er
falt jo dette innlegget i smak hos meg får jeg si..
Det tøffe sorte skiltet med hvit skrift var helt fantastisk..

*me love*

Ellers mange go'biter..
Deribland saltkaret på først bildet..
Herlig :)

Klem Ida Susanne

Bettum Villa sa...

Oj.. stor shopping! Her hadde du kjøpt masse fint :D Heldig du!

Klem Madelén

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So masse fin shopping du har gjordt☺
Digga skilta dine☺☺

Klem M♥

Barbro sa...

oi, så masse fint!
kjenner jeg skulle hatt et sånt pardon the mess-skilt ;) haha
nattaklem fra Barbro

Henriette sa...

Så utrolig mange flotte funn! Hvor har du kjøpt den flotte tørkerullholderen?
henriette

Hansen- Lind sa...

Så utrolig masse flott!! Skilt kan man vel ikke få for mye av? eller... ;)

Takk for koslig hilsning i bloggen.
Ja er fra Stokmarknes opprinnelig :)

Miss Mette sa...

Hei, først må jeg bare si at jeg liker headeren din – vakkert! Mye fint du har kjøpt deg!! Nydelig det saltkaret, det like jeg veldig godt… og skilt er bare nydelig! Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Hansen- Lind sa...

Så morro da:) Foreldrene mine bor på Børøya :)

C ♥ sa...

Oioioi! SÅÅ mye flott! Ble jammen lysten på en shoppingrunde selv, men har bestemt meg for å ikke å kjøpe noe til huset før det faktisk eksisterer. Hehe.

Ja digital scrapping er genialt. Trenger selvsagt litt tålmodighet til det og, men noe helt annet enn det nipset og liming og alt det der. Ja jeg bruker Gimp. Love it!

klem C

Anonym sa...

Hei!
Alt i min smak her :-)
Hvor har du kjøpt skiltet det står;
Laundry-drop your pants here?
Jeg vil også ha ;-)

Monica sa...

Hei:)
Laundry skiltet er kjøpt i Henningsvær, men tror de fleste nettbutikker har disse.
Prøv Lobelia.no eller wallasverden.no:)