onsdag 9. juni 2010

Mitt skip er lastet med....

......skilter, skilter og atter skilter.....
Jeg elsker skilt, rett og slett! Jeg har som dere ser mange, både i tre, stein og sink, men fortrinnsvis emalje! Jeg EEEELSKER emalje! Aner ikke hva som gjør det, men skilter appellerer til meg på en helt særegen måte, jeg klarer ikke å la dem være...Når vet man at man har nok...hvor går grensen?!?
Joda, det holder nå, jeg kjenner det på meg... Det finnes vel strengt tatt grenser for hvor mange ganger man ønsker folk velkommen - det blir vel litt overflødig å gjøre det i hvert eneste rom i huset :P

På badet:


I gangen:


I stua:





I spisestuen:


På kjøkkenet:





I vindfanget:


Uteplassen:



Og som om dette ikke var nok, så har jeg da altså gått hen og bestilt meg enda flere skilter fra
Hmmmmmmm.......
*rive seg pittelitt i håret, mens jeg venter spent på Lobeliapakke i posten*

Jeg er håpløs på å legge igjen kommentarer om dagen, men jeg er innom dere daglig, i aller høyeste grad;) Som alltid er det tonnevis med inspirasjon og hente,
masse herlige, sommerlige innlegg med vakre bilder der ute;)

Jeg har ikke hatt tid til å gjøre ferdig uteplassen enda, men det nærmer seg sakte men sikkert!
Bilder kommer etterhvert;)



Håper dere har en herlig juni-kveld;)

7 kommentarer :

salige lavendel sa...

Å hjelpe meg - du kan jo åpne skiltbutikk =) Jeg har også dilla på skilt, men det så du vel på bloggen min. Jeg er skikkelig imponert over at du snekrer møblene selv!!!Er du kanskje møbelsnekker eller har du bare lært deg det selv?

lillelise sa...

Så mange flotte skilt du har! Også jeg har i overkant mange skilt, opptil flere i hvert rom, de fleste selvlagde. Synes disse tekstene gir så mye personlighet til interiøret
Ha en fortsatt fin kveld

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du er ikkje åleine om å like skilt☺ Såg vi hadde nokre like skilt og☺
Og fleire blir det nok etterkvart her og☺
Sendte inn ei bestilling til Lobelia i går eg og, masse fint der☺ Men ingen skilt denne gangen☺

Klem M♥

Romantikk-takk. sa...

Oii her var det mange flotte skilt,jeg har kun et men fikk lyst på flere nå. :) Mette. PS La meg til som følger jeg.

Godt Isolert/Victoria sa...

Det var en del skilt ja! :) Jeg har ikke så veldig mange foreløpig, men jeg synes det er veldig fint!

Sandoren og Blåsten sa...

Så mange fine skilt! Også hadde du endel jeg ikke hadde sett før, morro. Her fikk jeg noen ideer ja. Kos deg med gamle og nye skilt!

Hilsen Gry K

June sa...

Det var mange skilt ja, men veldig fint!!:)
Likte godt det første der, på badet, hehe!
Håper du har en fin dag!