lørdag 15. mai 2010

Slips deg løs til 17.mai!!!

Jeg har neppe råd til bunad til husbonden med det første, men kanskje jeg skulle rive i med et bunadsslips? SPTZBRGN LTD designfirma i Trondheim har laget vårens mest oppsiktsvekkende, omtalte og maskuline motehybrid:
En kolleksjon designerslips inspirert av Norges mest populære bunadsmønstre.
Neppe billig, men råstilig spør du meg!


Gudbrandsdalsbunad og matchende slips...


Looking at me???? ;)

Her er alle 17.mai forberedelser i havn, men jeg angrer kanskje pittelitt på at jeg ikke sjekket størrelsen på bunadsskjorta til Lille-Gull før i kveld....Jenta er 3,5 år og det er vel optimistisk å tro at hun går inn i str 1,5.....:/ Jeg lærer visst aldri, men begynner å bli god på nødløsninger, så jeg tar det med knusende ro....enn så lenge;) 17.mai og is blir det læll:)

9 kommentarer :

Kari sa...

Oi, det var utrolig stilige slips! :)
Jeg likte forresten det forrige innlegget ditt veldig godt, både tekst og bilder :)

Jeg ønsker deg og dine en fin 17. mai.
Klem fra Kari :)

ennah sa...

wow kule slips må jeg si. Det er vel det nærmeste bunad jeg noen gang har kunnet fått på min sambo...hehe
Synes de var litt stilige jeg:)

Jeg vet alt om det å finne frem klær i siste liten..det samme skjedde meg i kveld.Men jeg har gutt da som har endel skjorter så jeg fant heldigvis en nødløsning jeg også;) Rart at dette skjer hver gang det er en speiell anleding. Glemmer at plaggene ikke vokser med barnet.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hvor kult ække det lissom?? :D Sånn skulle vi hatt ja!

Mon tro om de lager til Løkendrakta. ;)


Kos dere på mandag, med eller uten skjorte. *fnise*

*klem*

Vibeke / Mammas Hus sa...

Du må ta bort snøen på siden din.
1. Det er ikke vinter ;P
2. Siden din er såååååå treg :(((

Godt Isolert/Victoria sa...

Så utrolig morsomt!! :)
Lurer på om de har laget til Lofotbunaden! Skikkelig kult iallefall!

Ha en super dag!

Har en drøm... sa...

Fantastisk kule slips:o) Råkule til kona med bunaden... Morsomt og kreativt!
Ha en flott søndag! Her er vi og klare til den store dagen, bortsett fra blomster, skulle plantet litt, men det striregner her, usj og fusj...

Klem Line

Elizabet Stilig hjem sa...

Så utrolig stilige slips. de var knallfine og passer nok til enhver..

Klem Elizabet

Monica sa...

Da er snøen fjernet Vibeke;))
Flere som har problemer med at siden min er treg????

Vibeke / Mammas Hus sa...

YES!!! :)))