onsdag 28. april 2010

Jubileum og giveaway!!!

 HURRAAAAA!!!!!
Idag fyller bloggen min
1 år,
og det har vært et innholdsrikt år på så mange måter...Både 'irl' og her i blogglandia! På dette året har jeg blitt kjent med utrolig mange hyggelige mennesker, bloggingen hadde ikke gitt meg den samme gleden om det ikke var for dere!! Det er dere som inspirerer meg til å holde liv i interiørlidenskapen min, det er så befriende å sette seg ned og koble av og hente inspirasjon med herlige blogginnlegg og vakre bilder i en ellers travel hverdag! Jeg setter umåtelig stor pris på hvert eneste besøk og alle kommentarer fra dere! Ikke bare har jeg nesten 17 000 besøkende på bloggen, men også over 130 følgere...helt utrolig!!
Så la oss feire 1-årsdagen med en giveaway,
og håpe at det blir maaaange år til;))

Jeg gir bort hele 3 gaver, til 3 vinnere:

*Et halvårsabonnement på Boligpluss


*En krone, lite kors og en liten jente i ståltråd 
og romantiske grønne servietter.


*En engel, stort kors og en liten jente i ståltråd 
og romantiske rosa servietter.

Reglene er som følger:

Lodd nr.1: 
...får du ved å legge igjen en kommentar under dette innlegget. Husk å oppgi mailadressen din dersom du ikke har egen blogg!


Lodd nr.2: 
...får du ved å legge deg til som følger av Tyrifryd.

Husk at du også kan legge deg til som fan på Facebook-siden til Tyrifryd!

Jeg trekker vinneren når det er 100 kommentarer under dette innlegget!

Tvi Tvi;)

102 kommentarer :

Fra huset i svingen sa...

Gratulerer med 1-årsdagen!!!
Og jeg vil gjerne være med på feiringen :-D
Legger meg til som følger også, så da blir det 2 lodd!

Klem Karianne

Fro (Idyll på landet...) sa...

Gratulerer så mye med ett år! Jeg blir gjerne med i trekningen, er allerde følger, så det blir 2 lodd på meg :)

Ha en fin kveld!
Klem

Jannes lille sted sa...

Gratulerer med 1 årsjubileum! Fantastisk. Og du har jo en aldeles nydelig blogg Monica!

Jeg hviver meg selvfølgelig på. Kommentar her og er jo allerede følger, så 2 lodd!

Ha en flott kveld
Klem Janne Merethe

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
GRATULERER med 1 års dagen♥
Klart eg vil vere med å feire:)
Eg er følgjar frå før:)2 lodd på meg da?
Så utruleg flotte gåver da♥
Klem frå Astrid:)

Mor og datter sa...

Gratulerer masse!!! :)
Jeg vil gjerne være med! Jeg er en fast følger av deg! stooor klem

Vinglefrøken sa...

Gratulerer med jubileum! Jeg er følger av bloggen din allerede, og liker den veldig godt. Håper på vinnerlykke i den flotte giveaway'en din..!

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

grattis så mye:)jeg er med...
eddaKlemmer til deg

Bettum Villa sa...

Gratulerer så mye med 1 års dagen! :D Jeg blir gjerne med på give awayen din vettu. *krysser fingrene*

Klem Madelen

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Gratulere med jubileum☺
Og kjempesøte premiar du gir vekk☺ 2 lodd til meg☺

Klem M♥

simmas hus sa...

Gratla med 1 års dag ! Måtte du få mange fine år ! 1 lodd til meg !

-Ultima-Thule- sa...

Gratulere så masse med 1 års dagen!! Jeg hiver meg med, følger gjør jeg fra før av så det blir 2 lodd på meg :0) *Klem*
-Kamilla-

Fru Perez sa...

GRATULERER!! :)
Jeg følger deg både her og på facebook fra før, så jeg får trekke ett lodd for kommentar! :)

Stor klem! :)

HildeM sa...

Gratulerer så masse. 2 lodd blir det på meg.

Klem fra Hilde

Godt Isolert/Victoria sa...

Gratulerer så masse med jubileet! Jeg er følger allerede så jeg trekker to lodd! :)

Marthe sa...

Jeg blir gjerne med! :) Er allerede følger :)

Kari sa...

Gratulerer så mye med ett år! Jeg vil jo selvsagt være med på konkurransen din, og ettersom jeg allerede er følger så blir det to lodd :)
Klem fra Kari

Heidi`s hvite perle sa...

Gratulerer så mye!!jeg har fulgt deg en stund nå og synes du har en givende blogg:)) Koselig at du er ett år, har helt glemt å feire etårsdagen til bloggen min jeg..begynte selv å blogge på denne tiden i fjor!!
Gratulerer, det er fortjent med mange besøkende også.
jeg blir sef med på giveaway;)

Varm klem Heidi

MinLilleInteriøHule sa...

hipp hurra.gratulerer med 1 årsdagen.
slenger meg med på denne jeg.tar 2 lodd og krysser fingrene.
og jeg gleder meg til flere år med deg og bloggen din.
klemmer til deg fra meg:)

Catje sa...

Jeg vil også være med! Jeg er også følger, så da blir det vel 2 lodd, da?

Catje

June sa...

Heia! Gratulerer så mye med 1års jubileum!! Gøy!:)
Vil gjerne være med. Følger deg allerede, så da blir det 2 lodd på meg!:)
Ha en fin dag!

Merete sa...

Hei:)
Gratulerer så mye med 1-års dagen i Blogglandia:)
Må få takke deg for flott blogg og inspirasjon:)
Flotte premier, jeg er med og lykke til med de neste årene:)
2 lodd takk:)

Hjertelig hilsen fra Merete...

Susanne sa...

Hei:) Gratulerer med 1års jubileum! Jeg vil gjerne ta to lodd:D
Klem Susanne

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer med dagen. :))))


Jeg har 2 lodd på meg. ;)

Klem, V.

Bjørkely sa...

hei hei!
Gratulerer med dagen! :)

Tar ett lodd!! Lucky nr 24!! krysser fingrene :)

Ada sa...

Dzień Dobry


Jestem Ada,która z e-mailem tutaj
wpada
wara@poczta.forward.pl

Randi sa...

Gratulerer med jubileumet:)
Er gjerne med og tar 2 lodd.
Ha en super søndagskveld!
Randi:)

Maliva`s verden sa...

Hei vennen..grattis med jubileumet. Alltid koselig å besøke bloggen din. Hyggelig at du også har lagt deg som følger hos meg;o) Flotte gaver...jeg gjerne vil være med i trekningen om. Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Maliva

LilleMa sa...

Hei!

Gratulerer med dagen ;)
Jeg har fulgt deg en stund, ikke hele året, men et drøyt halvår i allefall. Selv er jeg ikke så aktiv blogger, men jeg er en aktiv følger.

Gleder meg til fortsatt å følge deg, dine tips og gode ideèr.

Klem ;)

Hanne sa...

Gratulerer!
Klart jeg må friste lykken i blogglotteriet ditt - ett lodd til meg :)
Ha en fin, fin dag!
Pludrehanneklem

Hilde sa...

Slenger inn en kommentar jeg, følger er jeg også. ;-)
Gratulerer så mye med 1 års dagen!

Miss Mette sa...

Hei Monica
Gratulere med 1 års dagen…
Og jeg vi gjerne være med i trekningen din ♥
Flotte premier og flott blogg…
Jeg tar 2 lodd ;o)

Ønsker deg en fin dag, klem fra Mette

Har en drøm... sa...

Gratulerer så masse med 1 årsdag!
Herlig blogg du har ♥
Jeg tar to lodd takk:o))

klem Line

Som mine dager er sa...

Jeg føyer meg inn i rekken av gratulanter og håper du sprer glede her inne i mange år framover også.

Jeg tar ett lodd ;-)

Klem Marit

Barbro sa...

Gratulerer så masse med 1 år!
Jeg er med, følger allerede - to lodd da?
Nattaklem fra meg

Sandra sa...

Jeg er deffinitivt med:) To lodd på meg. Kan vel ikke få fulgt deg noe bedre uten at det blir kriminelt:) Blogg, kommentar, face:) U name it:)

:)

Siljemor sa...

Koselige gaver! Jeg tar to lodd!

♥ Siljemor

bakformen sa...

Hej och ett stort Grattis till ditt 1-årsjubileum. Vill också delta i din tävling och se om jag har någon tur.
Har lagt till mej som följare till din blogg så jag tar 2 lotter, tack.

Mvh Pia
bakformen@gmail.com

Lykkeliten sa...

Jeg er med!

2 lodd på meg.

Nattaklem fra Lykkeliten

Hvite engler sa...

Hei! jeg blir gjerne med, to lodd til meg ♥ takk for en fin og inspirerende blogg og lykke til videre i de kommende år! Klem

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

Dette vil iallfall jeg være med på! :) Gratulerer med bloggdagen! :)

God helg!
Klem!

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

ups, glemte å si at jeg trekker 2 lodd! :D

HildeM sa...

Hei.

Jeg er gjerne med og tar 2 lodd.

Klem fra Hilde

aase sa...

WOW, grattis, jeg er med , full pott på meg!!

Ps. giveaway hos meg også!!

Cathrin sa...

Gratulerer med 1 års jubileum. Jeg vil gjerne være med på give awayen din og slår til med 2 lodd.
God helg!
-Cathrin-

Hansen- Lind sa...

Gratulere med 1 års dagen. Du har en herlig blogg å følge.
Er allerede følger av bloggen, så da blir det vel 2 lodd herfra ;)

Ha ei fin helg

Carinas Creative Corner sa...

Så søte premier! Så søte at jeg ikke kan dy meg til å være med på din helt herlige giveaway!

Gratulerer så mye med 1-års jubileumet ditt! Legger meg også til som følger her hos deg og krysse det som kan krysses for at jeg skal være så heldig å vinne en av premiene dine :D

Mvh

Carina

Anita sa...

Gratulerer med 1 års dagen!

Jeg blir gjerne med..
Har lagt meg til som følger også :)
2 lodd på meg da.

Klem Anita

Anonym sa...

Gratulerer så masse. Er med og tar 1 lodd.

Klem fra SiVe

Askeladden sa...

For en fantastisk blogg og Give away du har=). Krysser fingrene for at jeg har vinnerlykken med meg og tar 2 lodd:)

siren sa...

Hei og gratulere me jubileum! :)Du er altså så flink med å lage møbler, og skrift...møblne blir helt nydelige etter at du har lagt din hånd på dem!

Ønsker deg ei go helg, og så krysser jeg fingrer og tær for at jeg vinner en av de flotte gavene du deler ut! :) P.S blir vel 2 lodd på meg siden jeg allerede er følger! :)

Marit sa...

Gratulerer med 1 års dagen.
Nå har vi passert 50 kommentarer.
Jeg blir gjerne med på trekningen med et lodd.

Veronica sa...

3 lodd takk:)

Chatrine [Hekle Hulen] sa...

Gratulerer med 1 års dagen:o) Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o)

Carpe Diem sa...

Gratulerer! Eg vil gjerne vere med, flotte premiar;)
2 lodd på meg.

Babbens verden ♥ sa...

Hei!

Jeg ramlet innom bloggen din, og jeg må si jeg er facinert. Jeg er interessert i interiør og slikt selv, så her var det mye spennende å lese! =)

Benytter meg av muligheten til å slenge meg med på din giveaway. Gratulerer så mye med 1-års jubileum!

Ha en fortsatt fin kveld =)

Klem

Anonym sa...

Jeg er gjerne med :)

Hilsen Egat

Katharina sa...

Jeg er gjerne med å feirer deg! Kom innom bloggen din i dag, og la meg til som følger...SÅ oppdaget jeg etterhvert denne feiringen:)

Blir vel to lodd det da:)

Klem fra Katharina

Lene sa...

Hei! :)
Hopper på med to lodd! ;)
Herlig blogg, nå skal jeg kose meg med bloggen din..Stor inspirasjon:)
Klem fra Lene

Vårglad sa...

Hei!
Jeg blir gjerne med. Legger meg til som følger også:)
Ha en fin dag:)

Chatrine [Hekle Hulen] sa...

Heisann!

Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 2 lodd:o)

Jeg har en give away på bloggen min om du vil være med:o)

Lindaskrypin sa...

Jag vill jättegärna vara med i din tävling! Hoppas att det går bra att vara med ifrån Sverige!

Jag tar gärna två lotter för jag följer och kommenterar!

Kram och Glad sommar!

Marthe sa...

Gratulerer med 1-årsdagen!
Jeg har ikke sett bloggen din før nå. Morsomt å finne nye blogger å lese:)

Jeg tar 2 lodd. Linker til deg på siden min så det går bittelitt fortere opp til 100 kommentarer, hehe:)

Ha en fin dag:)

Carpe Diem sa...

fine premier:)
To lodd til meg.
Ha ein flott sommar!

Hege sa...

Flotte premier:)
2 lodd til meg.

Fama sa...

Gratulerer! Her er det mye fint å se. Følger bloggen din fra før. Så jeg kaprer...

2 lodd.

Hilsen Fama

min mail: anihaarb@online.no

Inspirasjoner og Sånt sa...

Herlig blogg du har!! Blir med på to lodd jeg da.
Vil også tipse om give awway på bloggen min, med en nydelig premie fra butikken Inspirasjoner og sånt!
Ha en flott dag videre!
Direkte link:
http://inspirasjonerogsaant.blogspot.com/2010/07/give-away.html

Renate sa...

Hei

jeg får kaste meg med jeg også, koselig å kikke innom og se hva du driver med ;)
Ha en fin kveld!

Kathleen sa...

Jeg glemte helt å melde meg på når jeg var inne her tidligere i ste :)

Jannemor sa...

Blir gjerne med :))
2 lodd

Mvh
Jannemor

Husfruen of Hilltop House sa...

Hei på deg,
Jeg har akkurat oppdaget bloggen din. Har kost meg masse med å lese gamle innlegg. Kommer garantert tilbake, så jeg har lagt meg til som følger.
Tar gjerne to lodd jeg da.
Ha en fortsatt fin sommer! :-)

Karma sa...

Så fine premier og grattis med dagen! Klart jeg vil være med på dette:) Tar gjerne to lodd siden jeg allerede er følger :)

Klem Kaja :)

Jennys fire vegger sa...

Hei! =)
Fine premier du har, jeg tar gjerne to lodd.
Gratulerer med jubileum!

Nå skal jeg titte litt mer hos deg...

God helg!
Mvh Jenny

Eva sa...

Hei.
Går ikke glipp av et einaste innlegg frå deg:)
Du inspirera og motivera.

Kjempesøte premia du gir bort, så count me in med 2 lodd.

Helsing Eva

Martilie sa...

Kjempeflott blogg! Oppdaget den akkurat og har kost meg lenge og vel her inne :)

Jeg er gjerne med på feiring og tar to lodd. Følger og har linket..

Klem fra Tove

Sìv`s verden sa...

Hei! Jeg er med, 2 lodd på meg:) Bli gjerne med på giveway på bloggen min:)

Hilsen Siv

Anonym sa...

hei-hei,
jeg er med ;-) ett lodd på meg.
mvh Tove
mailadr. min; dideidem@online.no

Anonym sa...

Blir mer enn gjerne med på feiringen av den flotte bloggen din og konkurransen!!
Hilsen Liv
oliven@mimer.no

Hilde sa...

Flottblogg! Linker deg også jeg! 2 lodd. Klem! :-)

Anonym sa...

Så flott :-) jeg blir veldig gjerne med, to lodd til meg. Mvh thora.walle@gmail.com

Tutti - Mamma i flyt sa...

Jeg tar veldig gjerne 2 lodd og innviterer deg samtidig til å være med på min giveaway :)

Klem fra Torunn

As sa...

Gratulerer med jubileum=)
Morsomt at du trekker når det er 100 kommentarer i innlegget=)
Jeg er gjerne med og tar to lodd=)
kommer gjerne tilbake hit igjen, så legger meg til som følger=)

Trollmor sa...

Arti måte å trekke på ved 100 kommentarer!
Jeg er med og trekker 2 lodd!

swimzy sa...

gratulerer så masse med 1 års dagen :)
Jeg har lagt meg til som følger så da blir det 2 lodd på meg:)

Ha en flott dag:)
mvh siv anita
siv_anita_pet@yahoo.no

Bekka sa...

Hei :)
Jeg blir gjerne med på trekning. Spennende å trekke ved 100 kommentarer!
Hilsen fra Bekka

Kine Marie sa...

Har lagt meg til som følger på denne flotte bloggen får å få et ekstra lodd til denne flotte premien!! :) Ha en finfin dag!! :) *klem*

KATE ♥ sa...

MOrro, morro!
Jeg blir glad for 2 lodd og ønsker deg lykke til videre.
Mvh Kate

André sa...

Gratulerer med 1 årsdagen
jeg tar 1 lodd

Therese sa...

Gratulerer med ettårsdagen hos deg også :) Jeg har nemlig det jeg også ;) hehe..
Livet inndeles før og etter bloggoppstart for min del.. :P
Jeg følger deg gjerne videre, og tar to lodd :)
Klem T.

Anonym sa...

Hei. Kjempefin blogg du har:) Jeg er gjerne med i trekning, tar 1 lodd.
Hilsen fra Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

I`Døsset sa...

Jeg blir veldig gjerne med. Flott blogg og flotte premier. 2 lodd til meg.

Frøken H sa...

Gratulerer med 1 årsdag! :) Jeg blir veldig gjerne med på feiringen! 2 lodd til meg! :)

Klem Frøken H

Anonym sa...

Nå er det snart 100 innlegg :-)) flotte premier du har. Ett lodd til meg. Mvh juliewaaler98@gmail.com

Anonym sa...

Gratulerer, nå er det snart 1.5 år. Jeg blir gjerne med i trekningen din. Så ett lidd til meg. Klem fra karla Tellefsen.

Tante Fias sa...

Hei, her blir jeg gjerne følger, så utrolig masse fint du har :O) Jeg blir og med på giveaway og hiver meg på med to lodd :O)

Frøken Björk sa...

Ojoj, snart trekning :)
Så flotte gaver du har, skikkelig søte var de!
Jeg frister lykken og hiver meg på med 2 lodd :)

Stine Alice sa...

Gratulerer med 1 års dag=)
Følger gjerne bloggen din og hiver meg med med 2 lodd.

Mie sa...

Jeg er med, 2 lodd til meg :) -og min kommentar er nr. 97 så nå blir det vel snart trekning? Spennende! Velkommen til å besøke min blogg og være med på min giveaway også :)

Anita Serine's livstil. sa...

Hei
Gratulerer med 1 år.

Jeg legger meg til selfølgelig, koselig blogg.

Klem Anita

Mimmi sa...

Heisann:)

Kom tilfeldigvis over denne bloggen på en runde i Blogglandia - og det var bra:)
Jeg var så heldig å se at du hadde give away også så her er kommentaren - og jeg har selvfølgelig lagt meg til som følger for jeg kommer tilbake. Jeg legger deg i bloggrolleren min også - så ser jeg når det er nytt hos deg.

Du må gjerne være med på min gibort også som er i gang nå. Bloggen min fylte 2 mnd. den 13.11.10 - så nå har du en rykende fersk fan - gratulerer med ..hva blir det? - la oss si 1,5 årsdagen:))
Klem fra Grobu-Mimmi:)))

Marit sa...

Blir dette kommentar nr 100?
Da er det klart til å trekke en vinner :)
Legger meg til som følger.
Ha en fin kveld.

I drømmeslottet sa...

jippy jeg rekker å være med!! Gratulerer så masse med jubileet som var! Håper på å vinne..jeg er følger fra før så da blir det to lodd her:-)

Ellemell sa...

gratulerer med 1 års dagen!

to lodd til meg:)

jeg har også 1 års feiring på gang inne hos meg!
klem ellemell