onsdag 21. april 2010

JEG LEVER..............

....i absolutt beste velgående:)
Det har vært tidenes tørke på bloggen, og jeg håper det ikke gjentar seg.....Tida har ikke vært helt på min side den siste tida, og da har jeg måttet prioritere andre ting enn blogging. Men idag er jeg mer ajour enn jeg har vært på leeenge, så da må jeg passe på å få skviset inn et innlegg - og ikke minst oppdatere meg rundt om i bloggene deres - det har jeg virkelig savnet!! Spent på hva dere har skrevet om den siste mnd;)


Selvom jeg ikke har hatt tid til å blogge har jeg da knipset bilder "i villa" som vanlig...noe som har resultert i et kaos av mix og mapper som jeg ikke lenger har oversikt over, og ei heller klarer jeg å huske hva jeg har foreviget...jaja - det kommer vel på stell en dag;)


Tida flyr så altfor fort - dagene er så ufattelig korte...men akk, så lyse og herlige! Det er vår, og det merkes på energinivået!

Velger å poste bilder av spiseplassen som jeg i utgangspunktet tok i anledning NIB-utfordringen...noe sier meg at jeg er en smule sent ute?! :)





Påskeliljene er forlengst kastet ut, men potten jeg er så glad i får stå fremme med loppis-bestikk-samlingen min;)


Nå er det kominasjon av Farmen og bloggoppdateringer som gjelder - jeg gleder meg!!!
Håper det er bra med alle dere der ute, vi blogges!! (forhåpentligvis med litt kortere intervaller)

Pssst: Takk for alle hyggelige kommentarer på FØR&ETTER innlegget på NIB, jeg skal prøve å svare på alle spørsmålene...mulig det må bli et eget innlegg:)

6 kommentarer :

Fro (Idyll på landet...) sa...

Jeg kjenner meg så godt igjen i det med at tiden ikke strekker til...

Koselig med et innlegg fra deg igjen - vakre bilder! :)

Klem

Godt Isolert/Victoria sa...

Nydelig spiseplass og HURRA for blogginnlegg <3

KLEM

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Koseleg spiseplass du har☺ Morsomt å sjå at nåken har samme stolar som meg, som eg forøvrig har dekka til med trekk frå Ikea...☺

Klem M♥

My home is my Castle - by Kari sa...

Kos å ha deg tilbake :)

Nydelige bilder du viser !!

Klem,Kari

Anette sa...

En nyyydelig blogg :)
Jeg er veldig på leting etter et kjøkkenbord som du har... Kan jeg spørre hvor du har fått taki det? :)

Monica sa...

Takk for hyggelige kommentarer!!
Kjøkkenbordet er kjøpt fra Bombay/India serien til Skeidar/Bohus. Det var opprinnelig mørkebrunt, men jeg har pusset det ned og oljet det med fargen 'naturlig eldet'.